11 Eylül 2012 Salı

Geçmiş ve Bugüne Ait Bir Kaç Fotoğraf

Fotoğraf çekmek güzel şey ama şu photoshop denen durum yok mu insanı öldürüyor.
Eski bir çekimi albüm yaptırmak isteyince kendimi yine arşivin tozlu sayfalarında buldum...


 Bu fotoğraf geçen yıl Maraş'tan annemlere geçerken dağ yolunda çekmiştim.

 Bu gökyüzü fotoğrafı sanırım 4 yıl öncesine ait.Tuz gölünde çekmştim...Fotoğrafı açtım bir süre baktım kaldım.Kim bilir bu fotoğrafı gören usta fotoğrafçılar nasıl kızmıştır bana....İnsan böyle muazzam bir gökyüzü yakalarda böylesine ziyan edebilir mi yaaa
Şurada insan bir ilgi merkezi oluşturmaz mı?
Yanında çocukların var birini bari model olarak kullansana, diye kendime fena halde kızdım ama neye yarar giden çoktaaan gitmiş:))


 Ah benim bitimsiz sevdam:) elim kesik... makineyi rüzgarda kesik parmakla zor tutuyorum yinede martı peşinde geziyorum...Bu martılar bugünkü çekim dönüşü çekildi...

 Kuzenimle geçen yıl çamlıcaya çıktığımızda çekmiştim.
Yine geçen yılki Gölyazı gezimizden
Bu fotoğrafta şehitler için yaptığımız yürüyüşten....Yine geçen yıla ait...

Buda geçen yıl tuz gölünde çektiğim fotoğraflardan....

Bazılarını daha öncede paylaşmıştım ama ben yeniden bilgisayarda görünce paylaşmak istedim:)


4 yorum: