2 Ekim 2012 Salı

Beyoğlu Sokaklarında Tek Başına!!

Cumartesi sabah saat 7 de evden çıkıp gece 23 gibi tekrar eve döndüğümde grip halleri de benimle gelmişti...
Pazar günü hem fotoğraf grubundan arkadaşlarıma olan sözümü, hemde yakın arkadaşlarımdan birine olan sözlerimi iptal etmek zorunda kaldım.
İkindiye doğru Cuma akşamından beri yatılı misafirimiz olan akrabalarımızı karşıya götürdük
Onları evlerine bıraktıktan sonra İstinye sahiline arabayı çektik.
Eşim balık tutmaya çalışarak, bense uçuk kaçık arkadaşımın hediye ettiği kitabı okuyarak zaman geçirmeye başladık.

Bu bankta oturdum, dakikalarca okuduğum kitabın sayfaları arasında kayboldum.....

Daha sonra 60 yaşlarında emekli bir amcanın gelip okuduğum kitap hakkında sorular sormasıyla birlikte banktaki keyfime son verip arabaya geçtim...Radyoda çalan güzel şarkılar ve karşımda bu muhteşem manzara eşliğinde kitabımı okumaya devam ettim...
Ruhum-bedenim kısmende olsa dinlenmişti.
Ama yinede ruhumda bir huzursuzluk vardı ki dünyadan koparıyordu beni...
Dün  bütün gün tembellik yaptım...Doğru düzgün bilgisayar başına bile geçmedim.Geçtiğim zamanlarda da şöyle bir göz ucuyla bakıp kaçtım:)

Dün akşam arkadaşım aradı....Bu akşam İfsak'ın açılışı varmış gidelim mi diye soruyordu...İyi olur gidelim, dedim...Dedim demesine de gitmemek için onlarca bahane buldum kendime...Bu ruh halinde ben evden dışarı çıkmak istemem.Battaniyeyi başıma çekip hiç yataktan çıkmadan tembel tembel dünyadan koparırım kendimi...Kendimi biliyorum bu ruh halinden kurtulmanın en kolay yolu üzerine gitmekti.Kendimi zorlayarak çıktım dışarı...

Önce arkadaşlarımla İfsak'ta buluştuk.
Daha sonra Ara Güler'in kafesinde sohbet eşliğinde kahvelerimizi içtik.
Onlarla İstiklalde ayrıldık.Ben yalnız başıma saatlerce İstiklal sokaklarında amaçsızca dolaştım.....
 İçimden fotoğrafta çekmek gelmedi...Çıkardım makineyi oynamaya başladım:) Uzun pozlama da karşıma çıkan kareleri seviyorum.Yukarıda ki fotoğraf  her yanıyla hatalı ama olsun ben tramvayın önündeki lambanın kalp şeklini aldığını gördüğüm andan beri bu fotoğrafa severek bakar oldum:)
 Bu geceki en sevdiğim ve her yanıyla fena sayılmayacak tek fotoğrafım bu....



Bir İstiklal klasiği:)

Beyoğlu sokaklarında tek başına dolaşmak keyifliydi...
Arada bir yapmak lazım:)

Şimdi çay molası.....

3 yorum: