19 Ekim 2012 Cuma

Mazi Kalbimde Bir Yaradır... Eşliğinde:)



Portakal çiçeği kokuları sarmış dört bir yanı...Kemanın o büyülü sesi yankılanıyor her yerde...Alıyor çoook eski günlere götürüyor. Yeni insanlarla tanıştığım, çok kıymetli dostlar kazandığım hüzünlü ama güzel eski günlere gidiyorum...

O yıllarda bir kaç yıldır resimle uğraşan dünya tatlısı biri var.. uzaktan hayran hayran seyrediyorum. Bazı insanlar gelip geçicidir hayatınızda.Kısa bir süreliğine geçerken uğramışlardır.Alacağını alır, vereceğini verir ve sonra geldiği gibi aniden çıkıp gider.Bazıları vardır daha ilk görüşte hayatınızda sonuna kadar kalacağını hissettiğiniz belkide öyle olmasını dilediğiniz...Sevinç ilk gördüğüm günden beri hayatımda kalıcı olmasını istediğim özel ve kıymetli bir dostur...Bir çok yeni güzellik katmıştır hayatıma.Hala o eski günlerdeki gibi resimlerine hayranlıkla bakıyorum...
On parmağında on marifet, derler ya öyledir arkadaşım..

NLP de modelleme denen bir durumdan bahsetmişti Sevinç

Bu duruma uyup tozlanmış şövaleyi çıkardım kaldırdığım yerden.Bozulup bozulmadığını bile bilmediğim boyalarımı, spatulayı, palet ve fırçaları da çıkarıp koydum sehpanın üzerine...Paletin üzerine boyayı sıkıp spatula ile ezme işi beni benden alır dünyayı unuttururdu hele birde fonda muhteşem keman resitallerinden biri varsa...Resim hocam sabırsız, detaycı, mükemmeliyetçi yönümü görmüş olacak ki resim yerine fotoğraf çekmemin benim için daha doğru bir şey olduğuna karar vermişti:)

Yıllar olmuş fırçayı elime almayalı
Olsun... biraz karakalem çalışırım elimi tembelliğinden kurtarırım
Artık ne zamana tamamlanır bu yarım kalmış tablo bilmem ama odamın bir köşesinde dursun böyle
Gelip gidip bir iki fırça darbesiyle de olsa elbet gün gelir biter salonuma asılır inşallah:)

Beyaz boşluğa çok güzel bir çiçek yerleşecek
Ama ben kayık ve dalgalardaki detaylarda boğulunca çiçeğe sıra gelmeden yıllar önce öylece bırakmıştım.

Neyse ben gideyim ufak adımlarla da olsa yarım kalan ne varsa bitirmeye gayret edeyim


2 yorum:

  1. Sabır gerektiren resim san'atıyla da ilgilenmeyi sürdürmelisiniz..buradan bakınca çok başarılı gözüküyor çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Murat bey,

      Bu biraz zor,
      Sabır konusunda bazı dostlar sayesinde bir hayli yol kat etmiş olsam da hala resimle uzun soluklu ilgilenecek sabrı kendimde görmüyorum.
      En azından yarım bıraktığım bir kaç tabloyu bitirebilirsem buna şükür demeli:)

      Selamlar...

      Sil