23 Ekim 2012 Salı

Öylesine..

Fotoğraf; geçen yıl sapphire de çekildi

Fotoğraf kursuna giderken hocamın verdiği photoshop derslerine "ben müdahaleye karşıyım öğrenmeyeceğim" diyerek ilgilenmemiş ve hatta katılmamıştım...
Büyük konuşmamak gerekiyormuş! ne kadar karşı olursam olayım artık müdahaleye maruz kalmayan fotoğraflar fotoğraf olarak kabul görmez oldu.
Silahın icat edilip mertliğin bozulduğu gibi photoshoptan sonra o eski ustaların fotoğrafları gibi fotoğraf çekilmez oldu...Mesela bir Sabit Kalfagil hoca...Kompozisyon adlı kitabındaki fotoğrafların hepsi muhteşem bir görsel ziyafet sunuyor insana.

Neyse sonunda grafik tasarım kursuna başladım.İçerisinde hem ps uygulamaları öğretiliyor hemde kendimi geliştirmek istediğim konular için grafik kursu en uygunu görünüyordu.
Fakat daha ilk haftadan kursu dün ektim:)
Karşıya geçmiştik trafiğe kalınca ve yanımızda misafir olunca kursa gitmek hayal olarak kaldı.
Bugün tekrar gitmem gerekiyor ama hala gitmek için bir girişimde bulunmuyorum çünkü ödevimi yapmadım:)
30 tane meyve ve insan figürlerini kesip başka yere yapıştırmamızı istemişti, hoca
Bugün artık hoca beni kesip bir yerlere büyük bir zevkle yapıştırır!!!! diye takılıyorum kızlara:)
Artık kurstan atılmamak adına kesilip biçilmeye razı olarak paşa paşa kursa gideceğim:)

İstanbul trafiği keşke fotoğraftaki gibi olsa her zaman ne güzel olurdu.
Biraz evvel geldim karşıdan ve yağan yağmurla birlikte yine trafik yoğunlaşmaya başlamıştı köprülerde.
Birde bu İstanbul'un boş hali:))

Ey şehir!
Trafik çilen de olsa sen benim gönlümün kıymetlisi olarak kalacaksın meraklanma....



5 yorum:

  1. Silahın icat edilip mertliğin bozulduğu gibi photoshoptan sonra o eski ustaların fotoğrafları gibi fotoğraf çekilmez oldu..

    YanıtlaSil
  2. photoshop'lanmamış fotoğrafa işlenmemiş-ham fotoğraf diyorlar bir de, yani ps. yapmamış olmak ayıp gibi bişey oldu :)

    YanıtlaSil