29 Ekim 2012 Pazartesi

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlamalarından

 Grip halleriyle yollara düştüm...Önce Taksim'e gidip Cumhur'dan bataryamı alıp eve geldim azda olsa şarjı dolması gerekiyordu.Aceleyle çocuklara bir şeyler hazırladım çıktım dışarı...Ehliyetimin olmadığını farkedip tekrar eve döndüm.Trafikte boğuştum...Tam Üsküdar'a ulaştım hafıza kartını bilgisayarda unuttuğumu hatırladım...Ah vah eşliğinde sağa sola bakınmaktan yola bakamadım...Yol kenarında telefoncu bulup fiyatının iki katına bir hafıza kartı  satın aldım...Üsküdar'da aracı park edecek bir yer bulamadım Kuzguncuk sokaklarını tavaf ettim...Yetmedi yokuşlarda trafikte kalıp kontak kapatıp bekledim.En sonunda hemen bizimkilerin yanında bir yer bulup aracı park edip doğru soluğu sahilde aldım...Millet hazırlığını yapmış her yer kapılmış tek bir yer kalmamış...Ben anlamam kapatın tripotlarınızı bana da yer açın diye yüzsüzlük yaptım:)
Baktım ayakta durmak gripli bünyeye ağır gelecek yere bağdaş kurup oturdum... tripotumuda yanıma aldım... Ayaktakiler beklemekten yorulduklarını dile getirirken ben çekirdek çitleyip kuru yemişleri atıştırıyordum:))
Keyfim yerine gelmişti.. Haftalar sonra yeniden fotoğraf çekecek olmanın heyecanına bayram coşkusu eşlik etti...Gösteriler başladı fotoğraf çekmeye başladım....Birde baktım ki gösteri bitmiş...
Eeee ben bu muhteşem gösterilerden hiç bir şey anlamadım amaaaa!!! diye şikayete başladım:)

Gösterileri evlerinde televizyonda izleyen arkadaşlar, emin olun bizden daha çok keyfini çıkarmışsınızdır..Biz sadece önümüzdeki fotoğraf makinelerinin arkasında durup vizörden gördüklerimizle yetindik!!
Bir daha kutlamalara gidersem sadece seyirci olacağım..Tek bir fotoğraf çekmeyeceğim buraya yazıyorum arkadaş!!!!
















8 yorum:

  1. Çook ama çook güzel :)
    Kapaktaki güvercin sana poz vermiş sanki:)
    Nasıl yakalıyosun böyle şeyleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliha'cım, martılarla aramda güzel bir çekim var... onlar beni, ben onları seviyorum:))

      Sil
  2. ne şanslısın yaa orada olmak isterdim. Bu kadar başarılı olamazdım tabi ama en azından denemek iyi olurdu :))) Hepsi de harika, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen, çok teşekkür ederim,

      Başlarda hepimiz kötüyüz deneyim kazandıkça düzeliyor
      İnşallah bir gün denemek nasip olur:)

      Sil
  3. Resimler çok güzel..:)Elinize sağlık..:)


    YanıtlaSil
  4. Waov fotoğraflarınız harika, muhteşem bir kutlama olmuş, gördüğüm en güzel fotoğraflar geceden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı, çok teşekkür ederim:)

      Arkadaşlarımın içerisinde gerçekten çok iyi fotoğraflar çekenler olmuş.Onları görünce fena kıskandım kendi fotoğraflarımı beğenmedim:)
      Güzel yorumunuz için tekrar teşekkür ederim:)

      Selamlar

      Sil