25 Ekim 2012 Perşembe

Mutlu Bayramlar

Fotoğraf çok eskidir..şifresini unuttuğum diğer blogtan alınmıştır

İstanbul'da kaldığım bayramlarda hüzün ve mutluluk iç içe geçiyor
Sevgilinin ailesi burada olduğu için bir bayram onun ailesiyle bir bayramı benim ailemle geçirme geleneğimizi bu sene benim yedi sülalemin yaz süresince bizde olmaları sebebiyle bozmuş bulunuyoruz:)
Allah sağlık versin de varsın ayrı olalım gam değildir, diyerek teselli bulanlardanım yine

 "nerede o eski bayramlar" demediğimiz, sevdiklerimizle huzur ve mutlulukla geçireceğimiz güzel bir bayram diliyorum.....

5 yorum:

  1. CANIM HAYIRLI BAYRAMLAR
    SON İKİ SENEYE KADAR BİZDE SENİN GİBİYDİK.NE ZAMANKİ EŞİMİN ANNECİĞİNİ BABACIĞINI KAYBETTİK ARTIK BAYRAMLARDA MÜMKÜN MERTEBE ANKARADA OLUYORUM.
    AİLEDEN UZAK BAYRAM ZOR OLUYOR ama olsun canım bak biz burdayız büyük bir aile olarak hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah ömür versin de uzakta olsunlar Seyyah:)

      Dostların varlığı hayatı anlamlandırıyor
      İyi ki varsınız:)

      hayırlı bayramlar

      Sil
  2. Mübarek Kurban bayramınızı, en kalbi dualarımla tebrik eder; sevdiklerinizle, sağlıklı, afiyetle nice mutlu bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Önce merhaba;

    Bayram tadında bayram diliyorum..
    Sevdiklerinizle ve sevenlerinizle daha nice bayramlaara..:)

    YanıtlaSil