15 Ekim 2012 Pazartesi

Mutluluk!!!

 Bu sabah uzun zamandır yapmak isteyip de hep ertelediğim şeyi yaptım...

Furkan'ı okula bırakıp cadde trafiğine girmeden rotamı sahil yoluna çevirdim.
Sabahın o saatinde daha öncede sahil şeridinden geçtiğim olmuştu ama sanırım hafta sonuna denk gelmiş olmalı, bu sabah sahil yolunda yoğun bir trafik bekliyordu beni.
Herkes bir yerlere yetişme telaşında koşturup duruyor...
Şöyle bir dursak, nereye bu koşturma? diye sorsak kendimize
Bu koşturma içerisinde ne çok şey kaçırıyoruz...


Sahile ulaştığımda bir kargalar, birde ben ve aynı anda otoparka girdiğimiz aynı restorana doğru yol aldığımız tanımadığım biri dışında sahilde kimsecikler yoktu.
Tabi olmaz... herkes bir yerlere yetişme telaşıyla koştururken durup kendine zaman ayırma lüksü her kula nasip olmuyor ki...
Adalara karşı oturdum, çay-simit keyfi yaptım.
Birde 3 gün önce "arayacağım" diye telefonu kapatıp da aramayı unuttuğum kız kardeşimi aradım... Sabıkalıyım bu telefon konusunda.
Kardeşim "tamam, ablam yine 3 gün sonra hatırlarsa arar" demiş:)
Ama ne yapayım hatırladığım zamanlarda  telefon benden uzakta oluyor,
Telefon yanımda olduğu zamanlarda da aklım benden uzakta oluyor,
İkisini bir araya getirmeyi başardığım en kısa sürede geri dönüyorum işte:)))
Bu aralar Maltepe sahilinde hummalı bir çalışma var
Görüntü kirliliği mevcut ama her şey bizler için:)
Projeyi inceledim biraz
İnşallah bu çalışmalar bittiğinde harika bir sahil bizleri bekliyor olacak
Bu harika yerlere kavuşmak için bu kirlilik çekilir,
Her şeyin bir bedeli var, ödemek gerekir bedelini:)

Yarın niyetimde adaya kaçmak vardı lakin akşam gelen bir telefon sonrası bütün planlarımı değiştirdim
Bu beklenmedik telefonla inanılmaz mutlu oldum
Kursa başlayacaktım
Kurs öncesi yapılan sınava göre kursa kabul edilecektim
Sınav sonuçları için sizin aramanıza gerek yok biz sizi arayacağız, aramamışsak sınavı kazanamamış mart dönemine geleceksiniz demektir, dedikleri için beni arayan soran olmayınca kaybettim mart dönemine kaldım, diyordum
Arayan hocaydı... devamsızlık eden öğrenciler arasındaymışım
Devamsızlıktan kalacaksınız diye aramış:)))
Yada başka bir şey için aradı da ben o anki mutlulukta hocayı bile duymadığım için öyle söyledi sanıyorum:)))

İşte bu yeni durum sebebiyle planlarımı değiştirdim
İstanbul sokaklarına atacağım kendimi
Belki kız kulesine karşı oturup saatlerimi seve seve harcayacağım
Belki yine sevdiğim bu şehre tepeden bakacağım
Sahaflar arasında dolaşmakta nicedir yapmak isteyip de hep ertelediğim bir şeydi
Nasip.... Bakalım hayat hangi güzellikle gelecek:)

Mutlu olmak öyle zor bir şey değil
İnsan istesin yeter ki mutlu olmak için onlarca sebep var etrafımızda...
En azından benim için bugünlerde bir çok sebep var

Doğan her yeni gün kapınıza kocaman mutluluklar getirsin...

5 yorum:

  1. merhabalar ,malesef dünya telaşı hiç bitmiyor ne kendimize ne sevdiklerimize yeri geliyor zaman ayıramıyoruz, çayla ,simide birde sahile özendim :))ama mutluda oldum bazı şeyleri farkettirdiğiniz için teşekkür ederim:)) selamlar sevgiler esen kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Suzan hanım:)

      Kaybetmeden önce kıymet bilmek adına birazda olsa zaman ayırmak lazım sanki:)

      selam ve sevgilerimle:)

      Sil
  2. ''Her şeyin bir bedeli var, ödemek gerekir bedelini:)''
    Yine güzel bir yazıydı, kaleminize bereket..Resimler zaten her zaman usta işi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, Murat bey

      Teşekkür ederim...selamlar

      Sil
  3. CANIM GÜZEL BİR YAZI
    BU ARADA BENİM GİBİ ARARIM DİYİP ARAMAYI UNUTAN BİRİLERİNİN DAHA OLDUĞUNU BİLMEK BENİM AÇIMDAN GÜZEL
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil