18 Ekim 2012 Perşembe

Balat

Bugün arkadaşlarla sözleştiğimiz gibi sabah erken saatlerde Eminönü'n de buluştuk oradan Balat'a geçtik.
Her köşesi buram buram tarih kokan koca bir mahalle, belkide yakın zamanda yıkılıp yok olacak.Çok fazla kentsel dönüşüm hakkında bilgim yok... tek dileğim tarihin izlerini silmeden koruyarak bir dönüşüm gerçekleştirmeleri...

İnsanın başını ağrıtacak kadar çok konuşmayı seven tipik terazi modeli ben, konuşma isteğimi kaybettim
Bu anların keyfini çıkarın, diyorum bizimkilere
Çok sürmez yeniden eskisi gibi bıkıp usanmadan konuşmaya başlarım - bu az konuşan halim!! çok konuşan halimde Allah cümlesinin yardımcısı olsun- :))

Ben yine sözü fotoğraflara bırakayım
Vaktiniz olursa da mutlaka bir kez olsun gidip görmenizi, sokakları arasında dolaşmanızı tavsiye ederim....



















8 yorum:

  1. SÜPPER
    HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kareler, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. harikasınız ! bayıldım fotoğraflara.
    çopçok sevdim , güpgüzeller!
    blogu izninizle takibe alıyoruuuum !

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama pencereden görünen fotoğraflı fotoğrafa :) takıldım :)
    Pencerelerden görünen kadarıyla o evlerin türlü türlü hikayeleri dolanır hayalimde hüzünlenirim filan tuhaf belki ama öle :) O yüzden o fotoğrafla çok başka yerlere gittim :)
    Ellerine sağlık. Birde bi ara bu blog sadece davetlilere açık diye uyarı vermişti çok üzülmüştüm açık görünce bu gün çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu akşam ışıkları yandığında şehri tepeden seyreylerken düşünürüm hep..

      Bloğu tamamen kapatıp kapatmama kararını sorguladığım biranda kapatmıştım:)
      Ama bu bloğu sevdiklerime hatıra olarak bırakmak istediğim için genele açık kalmasının doğru olacağına karar verdim:)

      Sil