21 Ekim 2012 Pazar

Grup Abdal



Biraz evvel türkü dostu gönlümün kıymetli dostlarından birine bu grup hakkında e-mail yazarken grup hakkındaki düşüncelerimin burada da kayıtlı kalması için yazmak istedim.
Sonraki günlere ertelemek istersem kesin unuturum diye bugünün işini yarına bırakmayayım dedim:)

geleyim grup abdala...

Grubu bir kaç yıl önce ilk ervahı ezelden ile tanımıştım
Türküleri muhteşem yorumluyorlar
Son yıllarda dinlediğim en başarılı albümler listemin ilk sıralarında yer alır kendileri
Dinlerken insanı mest ediyorlar
Yorulmuyorsunuz
Hiç susmasınlar... bugüne kadar bir çok kıymetli sanatçının sesiyle hayat bulan türkülerimizin hepsini teker teker yorumlasınlar istiyorum.
Hatta gidip canlı performanslarını dinlemek istiyorum da tahminen alkollü bir mekandır diyerek böyle albümlerden dinlemekle yetiniyorum...

Benim bu gruba olan sevgimi anlatmaya vallahi kelimeler yetmez
Hani birini seversiniz ve "neden?" sorusuna verecek bir cevabınız olmaz ya öyle bir şey işte
Grup abdalı dinlemek bana iyi geliyor, seviyorum yorumlarını nedeni, niçini yok:)





2 yorum:

  1. Selam Ays, ben de sevdim:) Hiç duymamışım Grup Abdal'ı, sevindim.

    YanıtlaSil