10 Ekim 2012 Çarşamba

Güzel Bir Gün


Bugün yine kızlarla özel bir sebepten dolayı buluştuk
Klasik buluşma mekanımız kapanınca kendimizi Mado'ya attık
Kızlar çorba söyledi...
Sunum gayet güzeldi, çorbanın tadını da beğenmişe benziyorlardı
Ana yemeğin fotoğrafını çekmeyi sohbete dalınca unutmuşuz:)
Bir dilim tatlı söyledik sonra bir dilim tatlıyı üç kişi bitiremedi...
Cheesesecak'in tadı gayet güzeldi ama biz günümüzde değildik herhalde
Komik olansa Melz ve ben yan masamızdakilerin pastalarına göz dikmiştik...önce bir kendi siparişini tüketin de sonra başkalarınınkine göz dikin değil mi:)
Allah var o pastaların görüntüsü bile enfesti:)
Parfüm, üçümüzün de sevdiği kokular arasında yerini aldı.
Bu pek normal değildir..
Genelde birbirimizin sevdiği kokuları çok sevmeyiz
Kimi hacı şakir kokusu, der
Kimisi hacı yağı
Ortak bir kokuda buluşmamız güzel oldu:)

Neyse mekana geleyim

Mado ve günaydın restoran iç içe -idealtepe sahilde-
Mekan gayet güzel... sandalyelerin oturumu rahat... ama fazla gürültülüydü
Daha öncede bir çok kez gitmiştik ben hiç bu kadar gürültülü olduğunu hatırlamıyorum
Gerçi bugün pek keyfim olmadığından bütün sesler beynimde yankılanıyordu
Sorun mekanda değil bende de olabilir:)
Her zamanki gibi otopark resmen çileye dönüyor burada.
Günün her saati bu çile yaşanıyor maalesef

Güzel bir gündü...
Allah tekrarını nasip etsin:))

4 yorum:

  1. sevgili gezginay fotoraflarına bayılıyorum, zannediyorum 45 dakika felan oldu bugünde blogundayım.Senden birşey rica etmek istiyorum.Ben İst.And.Yak.yaşıyorum.güzel fotoğraf çekmek için bir kursa gidebilirim.Bukonuda bana yardımcı olurmusun var mı and.Yak.önerebileceğin bir yer veya ne yapabilirim.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel ve motive edici sözleriniz için çok teşekkür ederim

      Birazdan dışarı çıkmam gerektiği için aceleyle yorumda bulunmayayım akşam detaylı bir açıklama yazarım inşallah:)

      Sil
  2. gülümseyerek okudum. hoş anlatmışsın ordaymış gibi hissettim valla.
    :)

    YanıtlaSil
  3. CANIM
    YAZININ İÇİNDE BİR NOKTA DİKKATİMİ ÇEKTİ
    SANDALYELERİN OTURUMU RAHAT DEMİŞSİN
    BAZEN ÇOK GÜZEL BİR KAFE YADA LOKANTAYA GİDİYORUM ORTAM GÜZEL MANZARA GÜZEL AMA AH O SANDALYELERİ YOKMU KALK GİT HEMEN DİYOR
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil