29 Ekim 2012 Pazartesi

Sonbaharda İlkbahar Sevinçleri Yaşamak

İstanbul'da tam bir sonbahar havası yaşanıyor...Gökyüzü kapalı, ha yağdı yağacak durumunda.Arkadaşlarımdan bazıları bunalımlarda. Kimileri de ciddi sağlık problemleriyle hastanedeler
Dün akşam bir kaç saat hastane ziyareti sonrası günlerdir yaşadığım ruhsuzluktan kurtuldum.Hayatta en önemli şey sağlık, gerisi hikaye.
Bayramın 1. gününden beri telefonum kapalıydı.Sadece telefon değil ben kendimi hayata kapatmıştım.Balkona dahi çıkmadan şu güzelim sonbahar günlerini ziyan ettim...Sabah telefonumu açtıktan sonra görüştüğüm arkadaşın verdiği haberle birlikte ilkbahar sevinçleri yaşamaya başladım yeniden:)
Sabah ki telefon yıllardır hayalini kurduğum şehir dışı kaçamağını inşallah artık yapma vaktinin geldiğini haber veriyordu...
Günler su gibi akıp hafta sonu biran önce gelsin istiyorum... giden günlerin ömründen gideceğini bile bile büyülü, muhteşem bir gün hürmetine günleri değil ayları seve seve feda ederim:))



Bu hafta bayram tadında, bahar coşkusuyla geçsin inşallah
Şimdi Ays için mutluluğu yaşama vakti....

not; fotoğraflar bir kaç yıl önce Emirgan'da çektiklerimden...

8 yorum:

  1. İNSANLAR EL ELE TUTUŞSA
    HAYAT BAYRAM OLSA

    ESKİLERE GÖTÜRDÜN BENİ TATLIM
    HER ZAMANKİ GİBİ RESİMLER ÇOK GÜZEL
    HAYIRLI SEYEHAT LER DİLİYORUM SANA GÖZÜN AYDIN
    GÜNÜN AYDIN OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah'ım çok teşekkür ederim

      Kimbilir belki bir gün sizde gelirsiniz:)

      Sil
  2. sonbaharda sonbahar sevinçleri yaşamakk..
    gene nerelere gidiyorsun bakalım neler neler getireceksin bize.
    telefonlarımız çaldıgında hep iyi hbrler gelse bizlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharda gidilebilecek en güzel yere gitmeyi planlıyoruz nasip olursa:)

      Kır şeytanın bacağını sende katıl bize:))

      Sil

  3. Çok güzel resimler,
    Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahkuğum, vallahi bu bayram günü yorucu oldu ama eğlendim:)

      Çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Resimler güzel..

    İlkbahar,yazın müjdecisi..Sonbahar da hüznün..!
    İlkbahar gibi çoşkulu olmanız dileği ile.. Ama hüzün de gerekli,dolu dolu yaşanacak bir hayat için..

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün konusunda söylediklerinize kesinlikle katılıyorum:)

      Hüzünlü kalpler iyidir:)

      Selamlar...

      Sil