20 Ekim 2012 Cumartesi

Uçun Kuşlar Uçun

Beykoz gezimizde çektiğim bu eski fotoğrafı buldum dün...Salona asmak için yaptırmak istediğim bir fotoğraf.Melike ile ikimiz 3 yıldır benim fotoğraflardan baskı alıp duvarımıza asacağız daha çok asarız gibi geliyor:))

Bugün eve gelirken zamanın ne kadar hızlı akıp gittiğini düşündüm...Yaşlanıyorum ve eskiye her geçen gün daha çok özlem duyuyorum.Eskiler daha bir kıymetli geliyor bana.
İlhan İrem'in şarkıları gibi....
Çocukluğumdan beri dinlemekten bıkmadığım, sesinde büyülü bir tınının var olduğuna inandığım, bir çok hatıraya can veren kıymetli bir sanatçı benim için....

Yukarıdaki fotoğrafı çekerken hissettiklerimi İlhan İrem'in bu güzel şarkısı anlatıyor
İkisi ayrılmaz bir bütün benim için...


Hayırlı güzel bir hafta sonu olması dileğiyle

4 yorum:

  1. çok güzel gerçekten..
    kim bilir buhafta sonu nirelerde olacaksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler boğaz veya yağmur yağarsa cümbür cemaat sinema keyfi etkinliği yaparken kader bana sınavda olma şansızlığını yazmış:)

      Ama sınav sonrası yetişebilirsem bizimkilere katılmayı planlıyorum inşallah

      Sil
  2. Canımm başladın mı sonunda:) Çooook ama çok sevindim başarılar diliyorum.
    Bence kader sana çok güzel bir şans yazıyor da haberin yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım canım,
      Ama arkadaştan kitapları bir hafta önce aldığım için ve bu haftayı biraz kötü geçirdiğim için hiç çalışamadan girdim sınava

      Sonucu çok merak ediyorum çoğunu salladım da:)))

      teşekkür ederim canım

      Sil