26 Ekim 2012 Cuma

Benim Aşkım....

Neden fotoğraf? dedi

Aşk, dedim

Nasıl yani? dedi

Kainatı yaratanın sanatına duyduğum hayranlığın sonucu aşk, dedim

Evet, fotoğraf çekmek benim için tutkulu bir aşk
Hani çok seversiniz her anınız birlikte geçer de yinede doyamazsınız ya,
Görmediğinizde, dokunamadığınız da içinizi özlem duygusu yakıp kavurur ya,
Her gördüğünüz surette,
Dinlediğiniz her şarkıda sevdiğinizden bir şeyler bulursunuz ya,
Dünyaya onun gözünden bakmaya çalışırsınız ya,
İşte fotoğraf benim için öyle bir şey

Bu martı fotoğrafına dakikalarca baktım...
Bu güzelliği yaratanın sanatına tekrar tekrar aşık oldum.

Ve martı...
Çok kıymetli bir dosta benziyordu
Onun kadar güzel, onun kadar asil
Onun yüreği gibi güzeldi
O dost gibi ruhuma her haliyle huzuru, sevgiyi sunuyordu
Bu martı fotoğrafına sahip olmayı hak edecek tek insan oydu
Çerçeveletip hediye edeceğim kendisine
Tabi henüz bundan haberi yok:))

Bu güzellikleri bana yaşattığı için binlerce şükür Rabbime...


10 yorum:

  1. Çok güzel bir fotoğraf..:)



    YanıtlaSil
  2. Çok güzelllll
    fotoğraf kadar yazınızıda
    çok beğendim yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi kalemi güçlü birinden bunları duymak inanın çok güzeldi:)
      Teşekkür ederim...

      Sil
  3. çok güzel bir fotoğraf ve yazı ellerinize sağlık Mübarek Kurban Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmeniz dileğiyle...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... hayırlı bayramlar:)

      Sil
  4. Bende bende çok seviyorum fotoğraf çekmeyi :)
    Ama sizin fotoğraflarınızada bayılıyorum helede bu martı fotoğrafı ne kadar güzel gerçekten gören gözüne sağlık hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf sevgisi bir başka güzel:)

      Teşekkür ederim canım,

      Hayırlı bayramlar:)

      Sil
  5. Ben senin fotoğraflarına ölüyorum Biliyor musun?

    Ve ölmekle kalmayıp fotoğraf aşkımdan haberdar olan herkese gösteriyorum.

    "Şu güzelliklere bakın" Diye...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seher vakti böyle bir yorum ile karşılaşmak tebessüme sebep:)

      çok teşekkür ederim :))

      Sil