21 Ekim 2012 Pazar

Balık Tutma Sevdası


Sevgili eşim uzun zamandır balık tutma sevdasının peşinden gidiyor
Yalnız kendisi gitse iyi ufaklığıda bu sevdaya kaptırdık:)
Televizyonda balıkçılıkla ilgili belgesellerden başka bir şey izlemiyorlar
Baba-oğulun aralarındaki sohbetleri dinlemek keyifli tv de izlemek sıkıcı benim için:)
Sevgili balık tutarken dünyayı unuttuğunu söylüyor
Bugüne kadar bu sevda uğruna harcadıkları parayla bir sezon rahat rahat haftanın 2-3 günü balık alabilirdik:)
Ama bizimkilerin amacı, balık yemek değil balığı tutarken ki zevki yaşamak
Zaten genelde de tuttukları balıkları eve gelirken diğer balıkçılara verip geliyorlar
Vallahi ben vermeye kıyamazdım:)
Düne kadar genelde hafta sonları akşam saatlerinde balığa giderdi veletleriyle
Ama dün ilk kez arkadaşlarıyla gece balığa çıktılar
Sarıkanat tutmuş... en sevdiği balık:))
Sabah eve gelmiş
Gelir gelmezde çayı falan demlemiş
Güzelmiş yaa, siz hep gece balığa çıkın diye takılıyorum:)
Bayrama kadar kendisine izin verdi
şimdi her gece balığa çıkacaklar
Tabi seve seve bende onlara katılacağım:))
Sıkılırsam eve döner gelirim diye düşünüyorum
Bakalım, nasip...

Evde herkesin yapmaktan zevk aldığı bir uğraşı var
Anne; fotoğrafçılık
Baba; balıkçılık
Abi; müzik
ufaklık ise anne-baba ve abinin ortak karışımı zevklere sahip:)
Resim yapıyor, babayla balığa çıkıyor, müzikle ilgileniyor, sporla uğraşıyor
En şanslımız ufaklık bence:)

Cümleten keyifli güzel bir pazar diliyorum....






6 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum balık tutmayı ve hemen sonrasında afiyetle yemeyi:)
    Zevkleriniz,keyfiniz daim olsun canım.
    Sizlere de hayırlı pazarlar.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliha'cım bak ben bu özelliğini bilmiyordum:)

      Muhabbetle canım

      Sil
  2. Balık tutmak insanı nasıl da rahatlatıyor,dünyanın tüm sorunları sanki bitmiş gibi hissediyor insan bende çok severim balık tutmayı:)
    özledim kamp yapmayı.
    sevgiler güzel pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir iki kez tutmaya çalışmıştım ama balığın o kancalara asılmış can çekişirken ki halini görünce içim elvermiyordu, bıraktım:)

      Bizimkileri ikna edebilsem ölmeden bir gün kampa gidebilsem ne çok isterdim:)

      sevgilerimle...

      Sil