26 Ocak 2013 Cumartesi

Hafta Sonu Keyfi Bu Olsa Gerek!

Çarşamba günü Seyyah'ım bana gelirken çok şık bir fincan takımı hediye getirmişti.
Mor en sevdiğim renkler arasında yer alır.
Fincanların üzerindeki lavanta desenleri baktıkça içinizi ferahlatıyor.Yudumladığınız çay sizi alıp lavanta tarlalarına götürüyor.
Ablam, bir kez daha teşekkür ederim, çok zevkli bir hediye seçiminde bulunmuşsun:))

Paşa lokumunu yemek bloğu sahibi bir çok arkadaşım biliyordur belki.
Ben bir kaç gün önce tesadüfen televizyonu kapatırken kanald de yayınlanan mutfağım programının sunucusunun o güzel yüzü hürmetine izlemeye başladığımda paşa lokumunu keşfettim.
Bu akşam için misafirimin gelme olasılığını hesap ederek paşa lokumunun hafif ve farklı bir tercih olacağına karar verip yaptım.
Yine sevgili beğenmedi - tatlı pek sevmez-
Umarım çocuklar beğenir diye dua ediyorum.
Yoksa bir tepsi tatlı kaldı bana:))

Paşa Lokumu tarifi.

Mutfağınızdan mis gibi kokuların yayıldığı, odalarınızda şen kahkahalarınız yankılandığı, sevdiklerinizle keyifle geçireceğiniz güzel bir hafta sonu diliyorum....


24 yorum:

  1. fotoğraf acayip davetkar duruyor ye beni der gibi, çay takımı gerçekten çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu Ramazan ayında geldiğiniz gibi yeniden çıkıp gelseniz buraya, vallahi çok mutlu olurdum:)
      O vakit yapardım en güzel yiyeceklerden.Gezerdik de bol bol, sonra fotoğrafta çekerdik.
      Her şey hayal etmekle başlıyormuş ya, bakarsın yakında gerçekleşir bu hayalde:))

      Sil
    2. BNEDE GELİRİİİİİİİİİİİİİİİİM

      Sil
    3. CANIM PAŞA LOKUMU MUHTEŞEM GÖZÜKÜYOR
      OLSADA YESEM DEDİİM YANİ O KADAR
      NE YAPSAM BEN BİR DAHAMI GELSEM ACABA:)
      HAYIRLI GECELER Bİ TANEM

      Sil
    4. bu ne görsellik böyle,albenisi var yebenisi var:)

      Sil
    5. valla canım kardeşim ben de geçenlerde yedim tarifini de aldım, ben çok beğendim.Eminim sen de çok güzel yapmışsındır.

      Sil
    6. canım ben de geçenlerde yedim çok iyiydi tarifini aldım am yapmadım henüz. Eminim sen de çok iyi yapmışsındır.

      Sil
    7. vallahi Sevinç bizimkiler yemedi
      ama bizimkiler hiç bir şey yemiyor o yüzden umursamıyorum onları:)

      pazartesi görüşmek dileğiyle:)

      Sil
  2. cok lezztli gorunuyor,eger çoçuklarda sevmezlerse beraber yeriz ;))
    fincanin rengi gerçekten harika ! benimde içim açildi :) gule gule kullanin !

    YanıtlaSil
  3. Paşa lokumu harika görünüyor....
    Fincanlarınızı da güle güle kullanın iyi günlerde...
    İyi gün çaylarınızı yudumlayın ...Mutlu olun ve mutlu kalın...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel hanım, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim:)

      sevgiler...

      Sil
  4. Ellerine sağlık bende çok seviyorum paşa lokumunu...görüntü çok güzel duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim hafif bir lezzet...

      sevgilerimle

      Sil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor fincanlarda harika iyi günlerde kullanın ... Sağlık ve afiyetlii günlerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande hanım, teşekkür ederim:)

      sevgilerimle...

      Sil
  6. Ays,
    hoşgelmişsiniz,
    etkinliğimize katılmak basit yayınladığınız tarife not düşeceksiniz porselen demlik çay saati etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum diye linkimi verirseniz iyi olur :) Sonra bana haber vereceksiniz tarifim var alıver diye,o kadar :)
    Beklerim güzel tariflerinizi,teşekkürler selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf hazır
      akşama inşallah tatlıyı ekleyeceğim katılacağım:)

      Sil
  7. Görüntü süper,ellerinize sağlık,afiyet olsun sizlere,selamlar

    YanıtlaSil
  8. bi önceki yorumu buraya yapacaktım hatlar karıştı :))
    Güle güle kullan çok hoşşş, ..

    YanıtlaSil
  9. Hediyeni güle güle kullan canım. Paşa lokumunu ben çok severim. Ellerine kollarına sağlık. şahane.. Çok öptüm..

    YanıtlaSil
  10. merhaba bloğunuz çok güzel hertelden birşeyler var sizi severek takip edeceğim...ben yeniyim sizde beni takip ederseniz çoooooook sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meryem hanım,

      Seve seve takip ederim:)

      Sil