10 Ocak 2013 Perşembe

Yediğim-İçtiğim ve Gezip-Gördüklerim

Salı günü yaptığımız gezinin fotoğraflarını paylaşmaya devam edeyim...

 Baks'ta poğaça ve benim sabah erkenden yapıp sıcak sıcak götürdüğüm haşhaşlı çörek eşliğinde kahvaltımızı yaptık..
 Kahvaltımızı bu harika manzara eşliğinde yapmak güzeldi.
Tabi camdan merdivenlere çıkıp modellik yapan Cumhur, tekrar içeri girerken alçak olan kapı girişine kafasını fena vurmasaydı:)

 Hercailer çok güzeldi....Mine, geniş açı ile ne kadar yaklaştığının farkına varamayıp bir sepet hercainin ortasına basıp bütün hercaileri etrafa saçmasaydı...

 Yolunuz düşerse Demirören alışveriş merkezinin hemen yanındaki sokaktan girip mangal keyfin'de mutlaka dürüm yemenizi tavsiye ederim.Bizimkiler çöp şişi çok beğenmediler ama sırf lavaşı için bile ben hiç et sevmediğim halde bir kaç dürümü yiyebilirdim.Adana ve Urfa'sı daha lezzetliymiş oranın müdavimlerinden olan arkadaşlar öyle söyledi.
 Bugüne kadar yediğim en güzel künefeydi diyebilirim.Yiyemeyiz diye yarım porsiyon söyledik ama sonra kalan son dilime hepimiz gözlerimizi diktik:)

Sibel, arkadaşımız da dürümcüde merdivenlerde fena düşmüş
Bende galata kulesinin dibinde granitlerin üzerinde sevgilinin önünde diz çöken erkek gibi diz üstü öyle bir düştüm ki en çok ben güldüm....
 Burada susuyor geziye ait fotoğraflara sözü bırakıyorum yine...














Bu sabah arkadaşlarla yine fotoğraf için sokaklara çıkacağız inşallah.

Hepimizi güzel bir gün olması dileğiyle...

22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Murat bey, teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Sonunda fotolarda çekenin imzası var ve iyi olmuş.Bir iki kareyi indirdim face ya da blogumda kullanmak için..Tşkler.

      Sil
  2. HAYIRLI SABAHLAR AYŞEGÜL'ÜM
    AH O GEZİDE BENDE OLSAYDIM
    SEN O ZAMAN ÇEKEBİLECEĞİN EN GÜZEL DÜŞME RESİMLERİNİ ÇEKERDİN CANIM
    RESİMLER HARİKA
    HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL
    CANIM BENİM ALLAH RAST GETİRSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah'ım ben yeniden düştüm ama bu sefer hakkını vere vere düştüm:)

      Anlatırım birazdan

      Sil
  3. harika fotoğraflar..
    Bi ben çekemedim kar fotoğrafı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada Makinenin modeli nedir ?

      Sil
    2. İnşallah bir gün çekmek nasip olur.
      Henüz kış bitmedi:)

      Nikon D300s kullanıyorum

      kararsızlıktan kurtulursam ff bir makineye geçmeyi istiyorum.Şu kararsızlığın gözü kör olmasın:)

      Sil
    3. İnş yine yağar kar :)
      Fotoğraflar üzerinde oylama yapıyorsun sanırım, bende Nikon D5100'ü alana kaadr neler çektim kararsızlıkk, yeni yeni fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum:)

      Sil
    4. güya bugün yağacaktı öyle söylemiş uzmanlar:)

      Fotoğraf üzerinde kontrast, netlik ve renk dengelemede bir iki uygulama yapıyorum.Bunun dışında eğer raw fotoğraf düzenlemem gerekirse LR de ve bazende capture nx de müdahale ediyorum.

      Photoshop'u öğrenme aşamasındayım.Öğrenince farklı brushlar denemeyi istiyorum:)

      Sil
    5. Hafta sonuna yağmur diyorlar bakalım artık..
      Fotoğraflarının hepsi süper :)
      Brush'lar shapeler hepsi öğrenince müthiş şeyler çıkıyor ortaya :)

      Sil
    6. İnşallah zamanla hepsini öğrenirim:)

      öğrenmek bir şey değilde umarım ve dilerim öğrendiklerimi uygulama isteği duyarım:)

      Sil
  4. Fotoğraflar etkileyici...

    YanıtlaSil
  5. Yazık olmuş menekşelere :)
    Pastalar karla daha bi iştah açıcı görünüor sanki :)
    Yine hayran hayran baktım bütün fotoğraflara .
    O sokaklarda bende geziniyormuşum gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yazık oldu ama şükür arkadaşımıza bir şey olmadı:))

      Kar her şeyi daha bir güzelleştiriyor bence:)

      Sil
  6. heeey hepsi ne güzel.
    hercai.
    o kırmızı araba.
    ve ilk metro fotosu.
    hımmm.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Ayse'cim inan fotoraflarinin gittikce vazgeçilmez hayrani olucam, bu ne ya,açisini mi dersin rengi isigi mi dersin, ,ustelik gitticede bir mana tasimaya basliyor fotoraflarin, sadece bir fotoraf olmak tan çikmis sanki : yukaridaki fotorafflarini da gozden geçirdim, daha oncekilerede bir bakmama gerek ,ama su andfa vaktim yok, daha genis bir zamanda yine gelirim insallah ;) hayirli aksamlar canim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda, "gittikçe bir mana taşımaya başlıyor" demişsin ya buna çok sevindim:)

      Bakış açımı geliştirmem gerekiyor.Bunun içinde çokça fotoğrafa dair kitap okuyup, fotoğraf incelemem gerekiyor..

      Hayırlı geceler canım

      Sil
  8. Nasıl oluyorda sizin fotoğraflar kartpostal gibi duruyor :)
    Bayıldımm, insanın aşık olası geliyo bu şehre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.

      Ben sevgiyle yapılan her işin karşıya güzel yansıyacağına inanıyorum:)

      Gariptir ben bu şehre gelirken ağlıyordum, sevmiyordum
      Oysa şimdi buram buram aşk kokuyor:)

      Sil