19 Ocak 2013 Cumartesi

Martılarla Hasret Giderme

Yine ben ve martılarım:)

Bugün sabah erkenden özel fotoğraf çekimi için karşıya geçmem gerekiyordu.Salih her ne kadar arabayla git diye ısrar etse de trafikle uğraşmak istemediğimden, hemde martılarla hasret giderelim diye toplu taşıma araçlarını kullanarak karşıya geçtim.

Giderken ilk kez tanışacağım arkadaşların merakını,
Dönerken sorunsuz bir şekilde çekimi bitirmenin mutluluğunu martılarla paylaştım:)

Yorgunluktan ve migren ağrısından başımı yastıktan kaldırmadan bloğu güncellemekte varmış kaderde:)

Sevdiklerinizle mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle,
Susuyorum...söz fotoğraflarda:)







11 yorum:

  1. Süpersin..
    Keyifli hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. CANIM MARTILAR SENİN GÖZÜNDEN BİR BAŞKA GÜZEL

    NE GÜZEL RESİMLER
    BU ARADA GÜNLERDİR BENDE BAŞ AĞRISINDAN MUZDARİBİM
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah,

      Eyvallah:)

      Geçmiş olsun canım, çok kötü bir durum
      Benimki her zaman sağdan sağdan geliyor feleğimi şaşırtıyor:)

      Hayırlı geceler canım:)

      Sil
  3. Önce şifa diliyorum,geçmiş olsun..

    Fotoğraflar yine harika..:)

    YanıtlaSil
  4. harikasin!! gittikce dahada bir guzel fotoraflarin, çok isterdim boyle guzel fotoraflar çekebilmeyi ;))

    YanıtlaSil
  5. Martılara simit verip dertleşmek çok güzel oluyor:9
    Sevgiler iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  6. Migren umarim gecmistir..hic sevmedigimiz birsey:(..Foto paylasimlari cok guzel tesekkurler..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun canım. Başına buz ile kompres yap..Çok iyi geliyor migrene. Birde sarımsaklı şeyler ye.. Migren ağrısı genellikle tansiyonla paralel gidiyor vücutta. Ben tansiyon ilacı içerek kurtuldum o illet ağrılardan..
    Martılar şahane idi. yaradana kurban olayım..İyi haftalar..

    YanıtlaSil
  8. Martıların güzelliklerine güzellik katmışsın...
    Objektifinle mükemmel kareler akalıyorsun imrendim vallahi...
    Ellerine sağlık...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil