14 Ocak 2013 Pazartesi

Sevgili "ADSIZ" Kardeşim

Saat bir hayli geç olmuş çok acele yazıp kaçayım

Bugüne kadar yorum bölümünü herkese açık yaptım ve onay seçeneğini devre dışı bıraktım.

Yaklaşık bir iki aydır "adsız" arkadaşın biri sürekli spam mesajlar gönderip duruyor
Nasıl başarıyorsa yorumlarda bu mesajlar görünüyor.
Site linki vermese yine dert edinmem ama olaki yanlışlıkla o siteye herhangi biri tıklayıp tuzağa düşse al başına belayı
Yazık günahtır!
O tuzağa en başta düşecek zat ben oluyorum:)
Bu sebeple yorumlarda onay seçeneğini aktifleştirdim

Adsız kardeşim,
birbirimizi yormayalım!!!
Bundan sonra yorumların görünmeyecek,
Direk silinecektir bilgilerine arz olunur:)))


4 yorum:

  1. Çok da iyi yapmışsın ..

    YanıtlaSil
  2. Adını koymuşsun aslında..
    Edepsizlere kapıyı kapamak gerek..!

    YanıtlaSil
  3. Ben hep yorumları onaylı yapmışımdır. Hiç cesaret edemedim direk yayınlanmasına. :)

    YanıtlaSil