23 Ocak 2013 Çarşamba

Seyyah İle Kahvaltı Keyfi

Bugün arkadaşın biri beni kınayıp, ayıpladığı için bloğa gelip güncelleyeyim dedim:)
Kınadı çünkü, günlerdir kendi bloğuma bile uğramadığım gibi bir çok arkadaşımın güncellemelerinden de haberdar olmadığım ortaya çıktı.
Tamam, kabul ediyorum... sonuna kadar hak ettim bunu:))

Bir tarafta bitirilmeyi bekleyen işlerim varken başka bir işle uğraşamıyorum.Hoş o bitirilmeyi bekleyen işle de uğraştığım söylenemez ama olsun beni bekleyen varken başka taraflara yönelemiyorum. Kendi bloğuma bile uğramıyor oluşumun nedeni budur:)

Neyse geleyim konuya....

Beni kınayan arkadaşımla gayet keyifli, sohbetlerin edildiği bir kahvaltı yaptık.Kahvelerimizi içtik.Sizlerin hakkında konuştuk. Blogla ilgili bildiklerimizi paylaştık, bilmediklerimizi öğrendik:)

Misafirim Sengül ablaydı.Abla diyorum ama aramızda çok yaş farkı yok.Ben "abla", "abi" diye hitap etmeyi seviyorum.Belki evin en büyüğü olduğumdan  abi,abla özlemimden kaynaklıdır bu durum, bilemiyorum.

Seyyah, ile havalar düzelince birde şöyle ada keyfine çıkmayı planlıyoruz.
Ada'ya ilkbahar veya sonbaharda gitmeyi seviyorum.
Uzun zamandır da gidememişim en yakın zamanda ada vapurunda martılara yoldaş olup mavi sularda yol almak gerekir:)

Allah böyle güzel vakitlerin tekrarını nasip etsin der
Cümleten Mevlit kandilinizi kutlar, dualarınızın kabul olmasını dilerim.

Düzenleyip teslim etmem gereken fotoğrafları bitirince daha sık buralarda olacağım inşallah:)


19 yorum:

  1. süpersiniz :)
    Hayırlı kandiller dilerim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğim arkadaşlarımın arasındaydın.
      Bir gün seninle de görüşeceğiz sanki:))

      Sevgiler canım

      Sil
    2. aaa :) ne mutlu bana ..
      Öyle gözüküyor sıcacık istanbul gününde buluşup istanbul'un altını üstüne getirebiliriz :))

      Sil
    3. İnşallah diyorum:))

      Sil
  2. CANIM BU MUHTEŞEM GÜN İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM
    ALLAHA EMANET OL
    HAYIRLI KANDİLLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ablacım zevkti benim için.
      İnşallah en yakın zamanda tekrarlarız yeniden:)

      Sil
  3. muhabbetiniz daim olsun adaşım..:)
    ne hoşş,nee sıcakk bir sofra bu böyle..
    emeğine sağğlık,ayrıca,o seni kınayan güzel yüreğe teşekkür etmek isterim buradan.:)))
    kınamasa bu güzellikleri paylaşmazdı belki de benimm gezginim;P
    hayırlı kandiller diler,dualarında hatırlanmak isterimm canım..
    muhabbet ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook haklısın.
      Tembel bir bloger olmakla suçlanmasaydım bir iki gün daha fotoğrafların düzenlemesi bitinceye kadar uğramayabilirdim:)

      Allah'a emanetimsin...

      Sil
  4. Girişine bayıldım :)
    Bu içtenliğin olsa gerek,seni bana bunca sevdiren:)
    Bir de kıskandım ben yaa:) Vallaha :)
    O ne güzel sofra öyle, ben kadersizim öyle:)
    Özdemir Asafın dediği gibi; Mesafeler olmamalılar..
    İnsan dilediği an ışınlanıvermeli bir dostun muhabbetine,sofrasına:)
    Güzel günler,güzel dostluklar daim olsun inşAllah..
    Muhabbetle canlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün arkadaşımın biri biraz sessiz düşünmemi, her düşündüğümü, hissettiğimi olduğu gibi yazmamamı söyledi.
      Evet, haklılık payı var ama böyleyim bende ne yapayım:))
      Böyle olmak karşımdakilere "içtenlik" olarak yansıyorsa ne mutlu bana:)

      Sil
  5. Çok fena bir hamaratsın sen:) Allah nazarlardan saklasın ayrıca,41 milyon kere maşAllah:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet bal olsun ikinizinde sefası olsun:)) Kandilinde mübarek olsun canım..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Ayşegül bu nasıl bir sofradır,bende istiyorummmm kıskanıyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyno, acaba ne zaman geleceksin çok merak ediyorum:)

      Kızım kaç yıldır biz bu muhabbeti yapıyoruz ama hala gelemedin:)

      Sil
    2. davet et bakalım geliyormuyum gelmiyormuyum o zaman bakalımm:))

      Sil
    3. Davet et bakalım hele gelicem mi gelmicem mi o zaman bakalım:)

      Sil
  8. şşt neler konuştunuz bakayım :P seyyah abla'yı bende çok severim beraber kahvaltı yapmanız ne güzel olmuş, ama tabi ki o masada olup sohbete dahil olmak vardı ah istanbul ahh :)

    YanıtlaSil
  9. Bayılıyorum böyle sofralara... Bizde yakınlarda blogger arkadaşlarımla tanışma günü yaptık. Çok güzel geçti.
    Umarım sizinki de çok güzel geçmiştir.

    Bol bol muhabbetler :))

    YanıtlaSil