9 Ocak 2013 Çarşamba

Taksim'de Kar Keyfi

Son günlerde dışarı fazla çıkmıyorum ama çıkıncada hakkını veriyorum:)

Dün sabah arkadaşlarımla Eminönü'nde buluştuk.
Geziye başladığımızda 4 kişiydik.Gezi bitiminde 7 kişi olmuştuk.
Arkadaşlarımın facebook'ta paylaştığı fotoğraflar diğer arkadaşları da baştan çıkararak kar kış demeden yollara düşürmüştü:)

Önce kahvaltı yaptık.
Daha sonra Sultanahmet'e doğru yürümeye başladık.
Sultanahmet'ten yine yürüyerek arka sokaklardan Eminönü'e ulaştık.
Hiç durmadan yola devam edip Taksim'de soluğu aldık.
Normal şartlarda bile bu mesafeyi yürüyerek kat etmek oldukça yorucuyken biz yağan kar altında onca yolu kat ettik.

Taksim'in arka sokaklarında nefis bir öğle yemeği yedik.
Bir kaç yerde durup çay ile ısınmaya çalıştık.
Düştük, -ben ve Sibel-
Kafamızı göz göre göre kapılara vurduk -Cumhur-
Bol muhabbet ve keyifle geçen dolu dolu bir gün yaşadık.
Akşam karanlığı çöktüğünde ben arkadaşlarımdan ayrılmış ama hala Taksim sokaklarında tek başıma dolaşıyordum.

Şuan yorgunluktan adım atacak halim yok.Dışarı çıkıp Anadolu yakasını fotoğraflamayı istiyordum fakat şuan bu mümkün görünmüyor.Evimde oturup kitap, müzik eşliğinde vakit geçirmek, dinlenmiş bir beden ile yarın geziye çıkmak daha hayırlı görünüyor.

Gezinin diğer fotoğraflarını ve yeme içme anlarını bir sonraki postta paylaşacağım inşallah.

Şimdi Taksim-Beyoğlu ile bütünleşen Tramvay fotoğraflarına sözü bırakıyorum

İyi seyirler:))














14 yorum:

  1. Postna bile bakarken üşüdüm:) ALLAHIM bu kışın günü yakacagı olmayan ,ısınamayan, madur durumda olan sokaklarda yaşayan insanlarımıza yardım etsin.bizlere onlara yardım edebilmek için küç kuvvet versin.ALLAH sana kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  2. Çok renkli ve güzel bir gün olmuş kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok güzeldi
      Yarın inşallah başka bir semti gezeceğiz ama kar yağışı da olsaydı iyiydi:)

      Sil
  3. Taksim ve kar Çok yine yine güzel fotoğraflar :)
    Çok imreniyorum ben sana :)
    Burası tek başıma çıkıp fotoğraf çekebilceğim bi yer değil ve farkettimki benim böyle sokak sokak gezip fotoğraf çekmeyi seven yada ben yaparken buna katlanacak arakadaşım yok :) Ama ben çok seviyorum bi gün istanbula taşınırsam bende istiyorummmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef benimde yakın çevremde benimle aynı zevklere sahip insan sayısı yok gibi bir şeydi
      Grupla gezilere çıkınca ortak zevklerimizin olduğu arkadaşlar edindim de öyle bir sorunum kalmadı:)

      Sen İstanbul'a taşın ben sana seve seve eşlik ederim:)

      Sil
    2. Ahh çok sevinirimmm :)
      Hayali bi güzel :)

      Sil
  4. Harika fotğoğraflar.Eskiden bende kar yağarken dışarı çıkmayı çok severdim.Ama şimdi ancak pencerden bakabiliyorum yağan kara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamandır fotoğraf çekiyorum kar fotoğrafım yoktu düşünün o kadar durumum vahimdi
      Şükür şeytanın bacağını kırdık bu yıl:)

      Sil
  5. Harika görüntüler özendimm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir gün senide aramızda görürüz:)

      Sil
  6. Şimdi taksimde olmak vardı beee ya:)) Şahane görüntüler. Objektifine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraf bir iki tane çekip sonra Taksim'in kalabalığına karışıp kar keyfini yaşamak daha güzel olurdu bence:)

      Sil
  7. harika,ben de istiyorum,bu kareleri çekmeyi.inşallah İstanbul'a gelirsem.

    YanıtlaSil
  8. Umarım kar lapa lapa yağarken buralarda olursunuz, yorucu ama güzel kareler elde edersiniz..

    YanıtlaSil