4 Aralık 2012 Salı

Elimden Gelenin En Kötüsünü Yaptım

Furkan, okulda resim klasörünü içindekilerle birlikte kaybetmeyi başarmış.Evde yok, okulda yok nerede olduğu bilinmiyor.Bugün resim dersinden not alacakmış resim yetiştirmesi mümkün değil.Dün akşam gidip yeniden resim defteri aldık.

Her iki oğlumunda bugüne kadar hiç bir derslerine yardımcı olmadık.Çocuklarıyla birlikte oturup saatlerce ödev yapan velileri takdir etmişimdir.Bugün çocuklar geldikleri yere tamamıyla kendi azim ve gayretleriyle gelmişlerdir.
Kırk yılın başında Furkan resim ödevine yardımcı olmamı istedi.Sıkı sıkı "anne olabildiği kadar kötü yap!" diye çocuk tembihledi.Elimden gelenin en kötüsünü yaptım götürdüm okuluna...Öğretmen haftaya aynısını burada yapamazsan sıfır vereceğim bu sana ait bir resim değil, demiş:)))
Arıyor fırça atıyor utanmadan "ben sana kötü yap demedim mi? bütün öğretmenlerin gözünde iyi olan kredim senin yüzünden düşecek! ben şimdi nasıl yapacağım!!" diyor
Nankör evlat n'olacak:))
Ben işi gücü bırakıp ona yardımcı olmaya çalışıyorum sonuç fırça yemek oluyor....

Aslında resim konusunda iyidir isterse çok iyi yapabilir.
Aşağıdaki resimler 4 yıl önce yaptığı resimlerdir.Bakarak kendi hayal gücünü kullanarak çizdiği resimler çoktur.

Bir daha ödevlere yardımcı olmak mı? almayayım arkadaş:)



6 yorum:

  1. BESLE KARGAYI OYSUN GÖZÜNÜ DİYE BOŞUNA DEMİYORLAR CANIM BENİM
    ÇUCUKSANA KÖTÜ YAP DEMİŞ:)
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  2. Ama çocuk haklı sana kötü yap demiş. Niye kötü yapmadın ki:))
    Bence kzun senin yaptığının çok benzerini yapar ve 0 almaz gibi gibi..Hayırlısı..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. 40 yılın başı çocuk yardım almış ve yakalanmış yaa ne yazık ama, nankör diyene kdr onun düştüğü durumu düşün :D

    YanıtlaSil
  4. Anne-Oğul arasına girmemek gerek:)çok güzel çizimler eğer ciddi anlamda düşünüyor ise ilerki yıllarda gzl.sanatlar-a yönlendirin..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Selamünaleyküm yazınıza ne kadar güldüm anlatamam benzeri benim başımdanda geçti..
    Çok güzel anılar bunlar bu günlerinizi hasretle ararsınız sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil