2 Aralık 2012 Pazar

Geziyorum...



Günlerdir evden dışarı çıkmadan televizyon başında ve koltuk köşelerinde ömür geçirince dünden beri evin yolunu kaybetmek üzereyim, geziyorum bol bol

Sabah 5'de kalkıp boğaza gittik
Eve geldik çocukları alıp bu seferde görümceme kahvaltı için karşıya geçtik
Oradan geleli daha bir saat bile olmadan Salih ile yine ikimiz birlikte dışarı çıkacağız gecenin geç saatlerine kadar birlikte takılacağız inşallah

Köprüden geçerken çektiğim bu fotoğrafı paylaşayım akşam eve döndüğümde de inşallah dün Zeliha ve Seyyah ile geçirdiğim vakitlerin fotoğraflarını ve notlarını paylaşacağım

Dışarıda bahardan kalma çok güzel bir hava var
Gönlünüzün de havası en az dışarıdaki hava kadar güzel olması dileğiyle....

4 yorum:

  1. Çok güzel bir fotoğraf..
    Eline sağlık..:)

    YanıtlaSil
  2. hava gerçekten harikaydı bugün ve tam gezmelikti, dün yağmurda sırılsıklam olmuşken bugünün güneşiyle kendimi ödüllendirmek isterdim ben de fakat dersim vardı :) o yüzden benim için bolll bollll gezin bol keyifler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders konusunu ben tamamen unuttum bu hafta
      Yarın hoca canıma okusa müstahak:))

      Sil