24 Aralık 2012 Pazartesi

Bir Deliyle Evlendim


Bugün kursa gitmedim.Ödevlerimi yetiştiremedim.Hoca sertifika vermese müstahak bana:)
Yaptığım işleri bir kenara bırakıp kendime çay molası verdiğim şu zaman diliminde geçen yıl okuduğum, uzun bir süre etkisinde kaldığım, okurken notlar almadığım için pişman olduğum ve yeniden okumaya can attığım muhteşem kitaptan bahsetmek istedim.

Vazoda iki karanfil, biri beyaz, biri kırmızı... 'Neden böyle?' diye sordum. 'İkimiz' demez mi? 
-Hangisi sen? 
 -Renkler önemli değil, ikisi de karanfil. Biz de, ikimiz de insan... İnsanın olduğu yerde problem vardır, önemli olan problemleri büyütmemek ve çok çok şükretmek... 
 -Benimle evli olduğuna şükrediyor musun? 
 -Hem de çok... Yuva yıkan o kadar kadın var ki... Yuva yıkan pek çok erkek de var deyip, karşısına dikilemezdim, onun şükrüne ben de teşekkür ettim... 
Hiç kimseye benzemeyen bu adama deli denmez mi?

Çevrenizdeki insanların çoğunluğu İslamiyetten uzak yaşıyorsa,
İslamiyeti yaşadığını sanan azınlığında sizi İslamiyete yaklaştırmak yerine uzaklaştıracak davranışlar içerisinde olduğunu görüyorsanız,
Böyle bir deliyle evli olmak insana verilmiş en büyük zenginliktir diye inanıyorum...

Evlenmeden önce her bekarın okumasını şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap.
İslamiyet ancak bu kadar güzel insana sevdirilebilir...





7 yorum:

  1. CANIM PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    YAZDIM İSMİ,Nİ EN KISA ZAMANDA OKUNACAK
    OF ALLAHIM 24 SAAT OKUSAM ANCAK BİTİRİM BEN BU LİSTEYİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allah ömür versin de elbet gün gelir biter ablacım:)

      Sil
  2. Bu kitabı çok duydum, çok da esprisini yaptım, her kızdığımda 'sanırım evlenince ben de bir öküzle evledim kitabını yazıcam' dedim :) ama şimdi düşünüyorum da neden hiç okumak gelmemiş ki aklıma. Sanırım tavsiyenle birlikte, kitabı merak ettim okuyacağım. Ayrıca bi not daha, gittiğin kurs çok eğlenceliye benziyor buralarda olduğunu bilsem ben de gitmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir espri ama Allah öyle biriyle evlenmeni nasip etmesin zor olur yaşaması:)

      Kurs çok keyifli geçiyor.Özellikle photoshop derslerinde çok eğlendiğimizi söyleyebilirim.
      Kurs yeri Kartal'da... yakında şubatta ikinci kur başlayacak, gel sende:)

      Sil
  3. Allah razı olsun canım..
    Hekimoğlu İsmail'in kitaplarını severek okurum ama bunu henüz okumamıştım.
    Hemen alınacaklar listesine ekliyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu, Hekimoğlu İsmail'in okuduğum ilk kitabı.
      Diğer kitaplarını da okumayı istiyorum.
      İnşallah vakit bulunca araştırıp okumaya devam edeceğim canım.

      Allah cümlemizden razı olsun:)

      Sil
  4. hekim oğlu ismaili hiç okumadım, bu kitabı evlenmeden önce okusam iyi olur sonra herşey için çok geç olmasın :)

    YanıtlaSil