25 Aralık 2012 Salı

Mohsen Namjo/ Ey Sareban



Bugün dışarıda mis gibi bir hava olmasına rağmen evden dışarı çıkmamak için onlarca bahane buldum kendime. Ays ne zaman eski normal günlerine döner bilinmez. Bu durumu yine her zamanki gibi abartıp şu kursta bitince hiç evden çıkmamaya başlar diye korkuyorum:))

Takınca takıyorum....Mohsen'i severek dinlerdim ta ki hakkında Kur-an'a hakaret suçundan tutuklama kararını öğrenene kadar...O günden beri hiç dinlemedim.Ama bugün yine dayanamadım içinde bulunduğum ruh haliyle bütünleşen bu şarkısını defalarca dinledim.
Mohsen'in hakkındaki tutuklama kararının detaylarını bilmiyorum.Bir ara vakit bulup araştırıp öğrenmek istiyorum.Bilen arkadaşlar paylaşırsa çok memnun olurum:)
Ben araştırıp öğreninceye kadar anlamını bildiğim bu şarkılarını dinlemeye devam etsem olur herhalde:)

Fotoğraf hocam bir gün derste "keşke İran olabilsek" demişti.Hocam gibi komünist birinden bu sözü duymak beni çok şaşırtmıştı.
İran filmleri izleyip, müziklerini dinlemeye başladığımdan beri neden öyle söylediğini çok daha iyi anlıyorum.

Hoca demişken
Dün akşam son derste olsa kursa gittim ve hoca bugün takvim çalışmalarımızı istedi not verecekmiş.
Hazır mı? hayır
Sıfırı almamak için dersten bir bahane bulup kaçmak gerek:)))
İyi tarafından bakarsam diğer arkadaşlarında çalışmaları hazır değil.
Cümleten tembel bir sınıfız:))

Ruhunuza şifa vakitler geçirmeniz dileğiyle
Sağlıcakla kalın

2 yorum:

  1. HİÇ DİNLEMEMİŞTİM ONUN İÇİN KENDİSİ HAKKINDA BİLGİM YOK
    AMA ÇOK DEĞİŞİK BİR HİS KAPLIYOR İNSANIN İÇİNİ PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım bende ilk kez dinleyeceklerdenim.. Sahi senin şu kurs tam ne idi. Ben kaçırmışım..Açıklarsan döner okurum.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil