15 Aralık 2012 Cumartesi

Yeğenlerimin Fotoğrafları


En başa son halini koyarak başlayayım da yeniden nazar değmesin kuzuya:)

Halası her gittiği yere makinesini de yanında götürünce döneceği son gün bir fırsatını bulup yeğeninin fotoğraflarını çekmek ister.Bir kaç kare fotoğrafını çeker.Ekranda gördüğü her karede mutlu olur.Velet çok tatlıdır fotoğrafları görenler MAŞALLAH eşliğinde sever ama nafile akacak kana mani olamazlar...Babasının elinden kurtulup peltek peltek koşmaya çalışan velet yüzü koyun çakıllı yola düşer...Ama ne düşme! burun, ağız gitmiştir.Ağzının içine küçük çakıl taşları dolmuş, alnında koca bir yumru oluşmuştur.Kıyamam kuzuya içim gitti...Ama buna rağmen yaralı fotoğrafını da çekmeyi ihmal etmedim.Bu bakış "hala git başımdan başıma gelenlerin sebebi sensin... yetmez gibi ben can acısı çekerken sen ne derdindesin" bakışıydı kesin:)





 Bu tatlı velet amcamın torunu olur....Rahmetli amcam göremedi...İlk torunu amcamın maşallah çok tatlı kendisi....Yarım saat kadar birlikte vakit geçirdik.Fotoğraf çektik.En son hadi gidiyoruz diye dedemlere doğru yürürken "çekime nerede devam edeceğiz" dediğinde bittim resmen:) velet modelliğe fena kaptırmış kendini:)



9 yorum:

  1. Bi gun evlenirsem fotograflarimi sen ceker misin noluuuur :) bayildim! Ahah ozellikle yerde oturan gozler kapali olan fotografa. Masallah masallah her ikisine de cok tatlilar.

    YanıtlaSil
  2. CANIM HER ZAMANKİ GİBİ GÜZEL RESİMLER
    BENDE ÇOK RAHATIM ARTIK EVLATLARIMIN RESİMLERİNİ ÇEKECEK PROFOSYENEL BİR TEYZELEWRİ VAR
    AMA SENİ ANTALYA YA YORACAĞIZ BEN PORTAKAL BAHÇELERİNİN İÇİNDE İSTİYORUM DÜĞÜN RESİMLERİNİ
    ÇOKMU FAZLA HAYALPERESTİM SENCE NE DERSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorgunluğa can kurban:))

      Etrafımızda gördüğümüz her şey bir zamanlar birinin hayaliydi
      Her şey hayal etmekle başlar bence:)

      Sil
  3. Beyaz size yakışmış:)
    Kıyamama ben ona nazara geliş,maşaAllah diyelim, ikiside çok şeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahlardan sıkılmıştım
      Aslında hayatımın geneline beyazı yazma isteği duyuyorum ya nasip:)

      Sil
  4. Ah silindi yorumum:) Tekrar yazayim bari:) Cook tatlilar masallah! Fotograflar da harika her zamanki gibi. Sakincasi yoksa ikinci fotograf hangi ayarlarda cekildi sorabilir miyim? Hani gozlerde isiltilar olan:) Neyse tekrar masallah diyeyim nazar deymesin, hem cocuklara hem fotograflari cekene:)
    Gulden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen cevaplayayım Gülden,

      Kapalı havada,
      Nikon d300s ile odak uzunluğu 85mm de çektim

      Aperture f/4.5
      Shutter 1/80 sn.
      Iso 320

      Burada shuter sayısı en az 125 olmalıydı o an buna dikkat etmemişim:)

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim. Oglumun uzerinde deneyecegim insallah en kisa zamanda:) Seninkinin uzagindan gecse yine yeter ama bakalim becerebilecek miyim.

      Sil