20 Aralık 2012 Perşembe

Kar-Işık-Tembellik-Hayat


Arkadaşlarla konuştuk bugün için fotoğraf çekimine çıkmak için sözleştik.Tam hazırlanıp evden çıkıyordum ki telefonuma gelen mesajı gördüm.Dışarı çıkma planları karlı sulara düştü....
Fenada olmadı.
Dışarı çıkacağım diye erkenden evi toparlamış, akşam için yemeğimi yapmıştım.
Rahat rahat çizim çalışmalarıma devam edebilirdim...

Geceden büyük bir bölümünü çizdiğim bu karakterin kalan bölümlerini de çizdim.İlkokula yeni başlayan çocuklar gibiyim:)) Tamamlanması gereken çorap ve ayakkabıları var.Zemin çizgileri de yatay hale getirilecek de çözemedim.Öğreneceğim inşallah.
Daha önce paylaştığım çizgi kahraman o haliyle çöpe gitti.Velet çalışmaları kaydetmeden oturumu kapatmış...
Kaldı 9 karakter....

Bilgisayar başında çok fazla zaman geçirdiğimden mi yoksa tansiyon ve şekerle ilgili bir sıkıntı sebebiyle bilinmez baş dönmesi, ve tuhaf bir baş ağrısı bütün gün yakamı bırakmadı.

Bütün gün sıcacık bir arkadaş gibi mis kokulu çaylar bana eşlik etti....
Yinede sürekli pencerenin önüne gelip gittim dışarıyı seyreyledim.
Önce şehrin karmaşasına karışmalı, dedim ev sarıp sarmaladı beni
Sonra hiç olmazsa sahile ineyim, dedim dışarıda ki soğuk hava pencereden sızıp kendini iyice hissettirince beni sarıp sarmalayan eve bu sefer ben sarıldım...
Battaniyeyi üzerime iyice çekip kitap okudum.
Ekrana bakıp sürekli çizim yapmaktan, photoshopta düzenlemeler yapmaktan tükenmiş olan gözlerim kitap okumaya çok fazla dayanamayıp uykuya yenik düştü...

Bütün günü böyle tembellik yaparak öldürdüğüm için huzursuz oldum.Fotoğraf aşkıma ihanet ediyorum gibi hissetmeye başladım...


En azından ışıkla boyama çalışmasına devam edeyim, diye düşünmeye başladım fakat hiç umudum yok benden bu konuda da pek hayır gelmez bu gece...
Çıkmadık candan umut kesilmez,
Henüz günde bitmedi küçük cılız bir umutla tutunayım...

Fotoğraf çekemiyorum ama düzenlemelerde fotoğrafa dair şeyler değil mi:) Bu yeni programı çok sevdim.Zahmetsizce benim gibi sabırsız insanlar için fotoğrafları yağlı boya tablolara dönüştürüyor.Hemde istediğiniz sanatçının fırça darbeleriyle...

Günlerdir sokağa çıkmıyorum.Kimseyle görüşmüyorum.Perşembe gününden beri bir akşam arkadaşlarım geldi baş sağlığına, iki akşamda kursa gittim.Ben bu hallere düşecek insan mıydım:)))
Bu hayatta insanoğlunun başına her şey geliyor işte
Yarın yoğunum...Yani yine planlar iptal edilmezse...

İstanbul'a çok güzel kar yağıyor...Tabi bu güzelliği bir çocuklar birde sıcacık evlerinden ve iş yerlerinden izleyenler tadıyor...Bu havada dışarıda çalışmak zorunda olanlar, evsizler, ve kar sebebiyle yollarda kalanlar için bu güzellik resmen çileye dönüşüyor...
Bu çileyi çekenlerden biride Salih..
Çatalca'ya gitmişlerdi en son görüştüğümüzde burada mahsur kaldık yola çıkamıyoruz, demişti.
Şimdiyse ulaşılamıyor kendisine...
Belki şirkete gitmiştir düşüncesiyle şirketi aradım ama görevli kar sebebiyle mesainin erken bittiğini söyledi.
Bu saatlerde şuan İstanbul yollarında olanlar için çile başlamış bulunuyor.
Tüm çilekeşlerin Allah yar ve yardımcısı olsun...

5 yorum:

  1. CANIM KISKANIYORUM SENİ
    ÇİZGİ FİLM KARAKTERİNE BAYILDIM
    BEN ŞU AN GÜNEŞİN TADINI ÇIKARIYORUM
    YARIN GECE DE KAR LA TANIŞIRIZ HER HALDE :)
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bende seni kıskanıyorum:))

      Evden dışarı çıkmadığım gibi camdan bile bakmıyorum
      İnşallah yarına güzel bir hava olur karlı falan da iyi fotoğraflar çekebiliriz:)

      Keyifli bir hafta sonu diliyorum

      Sil
  2. Sevgili Ays ne güzel çalışmalar bunlar böyle.. Çok beğendim.. Çizgi kahramanın süper.. Ellerine sağlık. İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgi kahramanı kopyaladım.
      Bir gün kendi kahramanımı çizebilirim inşallah:)

      Sevgilerimle..

      Sil
  3. BEnde bi ara kurcalamıştım cok zevkli bi program..

    YanıtlaSil