28 Aralık 2012 Cuma

Yol Hali


Merhabalar

Günlerdir evden çıkmama ve hiç bir şey yapmama hallerim devam etmekte.
Şikayetçi değilim, seviyorum evimde olmayı
Yoğun geçen günlerden sonra belkide ihtiyacım vardı böyle bir dinlenmeye.

Ev hatunu olma kotamı doldurmuş bulunuyorum bence:)
Sokaklara daha doğrusu yollara düşme vakti geldi.

İnşallah hafta sonu uzun bir yola çıkıyoruz.
Yanımda en iyi yol arkadaşım ve kara gözlü yarim.... ohh değmeyin keyfime:)
Kısa olduğu kadar yorucu bir kaçış hali bu.

İnşallah bu kısa ve yorucu yol halinden geriye çok güzel yol hikayeleri fotoğraflar kalır elimde...

Allah'a emanet olunuz.

6 yorum:

  1. CANIM HAYIRLA GİT HAYIRLA GEL İNŞALLAH
    SEN ŞİMDİ NE GÜZEL KARELER YAKAARSIN KİM BİLRİ
    ALLAHA EMANET OL CANIM
    HAR ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah'ım inşallah yakalayabilirim
      Nasip diyorum artık:)

      Sevgiyle sarılıyorum,
      Dönünce görüşelim nasipse:)

      Sil
  2. Canım benim, ben de çok seviyorum evimde olmayı,evimde durmayı.
    Hiç de sıkılmıyorum:)
    Ama arada gezmek de fena olmuyor hani.
    Senin adına çok sevindim, eminim birçok güzelliği, objektifinle çok daha güzelleştirip aktaracaksın bizlere.
    Hayırlı,güzel yolculuklar diliyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu sefer çok keyif aldım Zeliha'cım:)

      Allah razı olsun canım.

      Sevgiler:)

      Sil
  3. Güzellklerle dönesin canısı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'm seni görünce ben hep mutlu oluyorum biliyor musun:)

      Çok sağ olasın canım:)

      Sil