28 Aralık 2012 Cuma

Biz Üç Kişiydik; Ben, Keyfim ve Kahyası

Bu akşam ben, keyfim ve kahyası İstanbul sokaklarında dolaşmaya çıktık bahtımıza ne gelirse diyerekten:)

Mine haber verdi Pendik'de Mevlana ve Itri anma gecesi düzenleniyormuş
Güzel bir program değerlendirmek gerekir diyerek rotayı Pendik'e çevirdik.
Salona gittiğimde herkes o kadar samimi ki herhalde programı grup olarak izlemeye gelmişler, diye düşündüm.
Salona bir girdim bugüne kadar görmediğim bir samimiyet var
Herkes birbirine selam veriyor, selam alıyor.
Tanıdık simalarda var içlerinde Uğur Canbolat ve eğer hafızam beni yanıltmıyorsa İbrahim Erkal da salonda
Fotoğraf grubundan arkadaşlarda salonda....
Ama ben öyle bir yere oturmuşum ki çıkıp selamlaşmam mümkün değil.
Uğur Canbolat'ı görünce geceyi kimlerin düzenlediğini tahmin etmiştim.
Gün içinde facebook sayfasında bu geceden bahseden bir fotoğraf paylaşmıştı çünkü
Ama ben geldiğim konserin aynı etkinlik olduğunu o ana kadar bilmiyordum:))
Salondaki samimiyetin sebebi de böylelikle anlaşılıyordu.
Cemiyette herkes birbirini tanıyormuş:)

Maltepe musiki cemiyeti nefis bir anma gecesi düzenlemişti.
Tam ruha şifaydı...
Gecenin sunuculuğunu yapan zarif bayan konuştukça Itri hakkında hiç bir şey bilmediğimi fark edip kendimden utandım....
İnşallah bu konudan daha sonra detaylıca bahsedeceğim.
Gecenin sonuna geldiğimizde seyircilerin kendi aralarındaki konuşmasından uzun bir süre daha gecenin  devam etmesini arzuladığı anlaşılıyordu.

Bu güzel geceyi bitirip kendimi sahil yollarına vurdum.
Bıkıp usanmadan bu ışıltılı yolda saatlerce araba kullanabilirim...
Hele birde sevdiğim müziklerin çaldığı radyoyu açtık mı tam bir keyif araba kullanmak:)

İçimden eve gitmek gelmediği için ilk sapaktan dönüp belediyenin Dragos tesislerinde soluğu aldım.
Tesise ulaştığımda şekerim yerlerde süründüğünün sinyallerini çoktan vermişti.
Acıbadem kurabiyesini bir yiyişim vardı.... çayı falan unutmuştum:))
Kurabiyeden sonra yavaş yavaş kendime gelmeye başlayınca bu seferde adaları seyreyledik
Ben, keyfim ve kahyası muhteşem bir üçlü olduk:))

Tesisin kapanma saati gelip de misafirler tek tek mekandan ayrılmaya başlayınca tek kalmaktan korkup evin yolunu tuttum:)
Dönerken birde ufaklıkla ikimize çiğ köfte aldım...
Hayat gezince güzel:)))

Sözü burada kesip geceden geriye kalan fotoğraflara sözü bırakıyorum

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...












4 yorum:

  1. E AYŞEGÜLÜM GİTTİĞİN KONSERİMİ KISKANAYAIM
    YEDİĞİN ACIBADEM KRABİYESİNİMİ
    ÇEKTİĞİN RESİMLERİMİ
    YOKSA ÇİĞ KÖFTEYİMİ MAHV ETTİN BENİ YAHUUUUUUUU
    HER ŞEY DÖRT DÖRTLÜK
    SEN VE KEYFİNİN KAHYASINA SELAM OLSUN

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem üçlü iyi bir iş çıkarmışsınız yine, orada olmak isterdim....

    YanıtlaSil
  3. Great processing!! dancer movement effect is very nice. Greets!.

    YanıtlaSil