4 Aralık 2012 Salı

Balıkçılık Halleri

Photoshop kursu çok zevkli geçmeye başladı
Dün kitap ayraçları tasarlamaya başladık
Bugün kitap kapağı tasarlayacağız
Tembel bir öğrenci olsam da dün akşam hoca yaptığım ayracı beğendi
Diğer arkadaşların tasarımlarının kötü olmasının bu beğenide etkisi oldukça fazlaydı:))

Bu akşam yapacağımız tasarımlarla birlikte yaptıklarımı paylaşacağım inşallah

Pazar gününe ait balıkçılık halleriyle devam edelim...

Ben sıcak arabanın içerisinde oturup balıkçıları izliyorum birbirinden güzel müzikler eşliğinde
Seyretmesi keyifli, balıkçıların hallerinden anlaşıldığı kadarıyla tutması çok daha keyifli
Bakıyorum balıkçıları ve takdir ediyorum sabırlarını
Saatlerce bir oltanın ucuna bakarak oturmak kolay iş değil, diyorum sonra dönüp fotoğrafçılara bakıyorum bizim yaptığımız işte hiç kolay değil.
Saatlerce yağmur çamur demeden, gece-gündüz ayırmadan gezip dolaşmakta zor iş:)
Hani aşık diyor ya "güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa" aynen öyle işte...
İçerisine bir tutam sevgi katılmış her iş, hem yapana hem seyredene bir çok güzelliği sunuyor

Bu kadar gevezelik yaptığım yeter şimdi biraz çalışma zamanı





1 yorum:

  1. CANIM BÜTÜN ÇALIŞMALARINI MEREKLA BEKLİYORUM
    RESİMLER ÇOK GÜZEL
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil