19 Aralık 2012 Çarşamba

Programlarla Kafayı Bozma Halleri


Saatlerdir şu yukarıdaki basit çizgi film karakterini çizmeye uğraşıyorum.Hadi onca uğraş verdim ortaya doğru düzgün bir şey çıksa gam değil....Yamuk-yumuk çizgilerle ancak bu kadar çizebildim.Grafikle uğraşan arkadaşları şuan çok çok iyi anlıyorum.Zor iş...
Bu benim ilk çizimim inşallah bundan sonrakiler daha güzel olur da hevesim kırılmaz ilk günden:))

Kursta tembellik yapıyorum:))
yeğenimin fotoğrafını Van Gogh'a yaptırdım:)
70,80 bin fırça darbesi kullanıldı ben sadece karşısına geçip seyrettim...nasıl yapıldı bilmiyorum :)

Bu hafta bilgisayar başında sabahlamam gerekiyor ki ancak ödevleri yetiştirebileyim.

10 tane çizgi film karakteri çizeceğim
Aşk-ı İstanbul konulu afiş tasarlayacağım
Kitap tasarımı ve takvim hazırlayacağım
Bende bu tembellik varken ödevler zor yetişir:))
Çıkmadık candan umudu kesmeyelim....

Yeni başlayacak günün güzelliklerle gelmesi dileğiyle...

1 yorum:

  1. boyle enteresan isler, yaptmak bende isterdim sabahlarakadar bilgisayar basinda kalsamda...

    YanıtlaSil