27 Kasım 2012 Salı

Aşure ve Photoshop

Bu aşureyi cumartesi gecesi yaptım ama pazartesi yılın ilk gribi kapımı çaldığından dolayı gelip de bloğu güncelleyemedim...

Bu yıl abartmışım dolapta hala bir tencere dolusu aşure duruyor.Bizim ev halkı pek yemediği için tek başıma bitiremedim.Konu komşuda zaten yok ki dağıtayım...Görüştüklerime ikram ettim ama bitiremedim hala:)

 Bu ilk denemem photoshopta benim veledi kurban olarak seçtim:))
Bu ilk çalışma olduğu için çok çok amatörce ve bol hatalı bir çalışma ama olsun.Zamanla kendimi geliştirince nereden nereye geldiğimi görmek açısından arşivde olması gereken bir çalışma:)

Bunu dün akşam çalıştım.Hoca aniden bir şehre gidin ve oraya kendinizi götürün, dedi ama benim bilgisayarda hiç şehir fotoğrafı yoktu Korel Eraybar'a ait Side'de çekilmiş bu fotoğraf dışında....
Fotoğrafı buraya eklemek için indirmiştim izin alarak....yinede akşam kullanırken izin alamadığım için kendimi kötü hissettim affola:)

Model olarak hoca kendimizi kullanmamızı istedi ve ben burada da kurban olarak Melike'yi seçtim:)

Bugün kurs var ama sağ olsun grip sebebiyle gidemeyeceğim

7 yorum:

  1. bence kusursuz bir çalisma olmus ,tebrikler!
    bende asuremi bugun yaparim insallah :)

    YanıtlaSil
  2. allahım ben aşure diye geziyorum ortalıkta, annem hala kaynatmadı ve çok fena aşure yemek istiyorummm, istanbulda olsam hiç üşenmez gelirdim sana

    YanıtlaSil
  3. Ben seve seve kurban olabilirim sana şop için :)
    Emeğine sağlık Ayşegülcüm,ellerine sağlık..
    Aşurelerin de nefissss gözüküyor, ben yiyebilirim kalanını:)
    Daha yapamadım sa zaten:)

    YanıtlaSil
  4. aşure yapıyorsun ama bize vermiyorsun,
    photoshop yapıyorsun ama bize anlATMIYorsun ama böyle olmaz!!
    kızarım :/

    YanıtlaSil
  5. Benim aşurem de bitti arkadaş.. Sana mı gelsem yesem.. Allahcc kabul etsin. Bereketli olsun sofran..Fotoshopun çok hoş olmuş.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Aşureyi Allah kabul etsin. sunum harika
    Evinin bereketi eksik olmasın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Eda, teşekkür ederim canım

    Yekta, gelsen çok sevinirdim:)

    Zeliha'cım bir sonraki uygulamalarda seni kurban seçeceğim o vakit:)

    Seyhan, aslında anlatmayı istiyorum da hastalıklardan bir kendime gelemedim ki oturup yazabileyim.İnşallah ilk fırsatta yazacağım yeniden

    Vuslat, sen gel ben yeniden yaparım söz:)

    Nilay, Amiin, çok teşekkür ederim

    Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil