16 Kasım 2012 Cuma

Bu havada Tek Başına Piknik!

Normal bir insanın yapacağı bir şey değil bu biliyorum:)
Ne zamandır sahile gitmek istiyorum ama bir türlü nasip olmadı
Bu sabah uyandığımdan beri sahil beni çağırıyordu 
Kafaya koydum gitmeliyim çaresi yok!
Şansıma güneşte yazdan kalma yüzünü gösterirken fırsatı değerlendirmeli diye düşünüp ona göre plan yaptım.
Çalışmam gereken ödevlerim, temize çekilmesi gereken notlarım var
Hava biraz esiyor! olsun... nasıl olsa güneş var ısıtır, diye düşünüyorum 
Bilgisayarımı, notlarımı falan her bir şeyi aldım yanıma düştüm yollara
Evden çıkarken Salih'e de haber vermek için aradım.Benim sahile gideceğimi duyunca "süpersin!" diyor
Tek başıma gittiğini öğrenince bir kahkaha atıyor bari kızlara haber ver, diyor
Hiiiiç uğraşamam onlarla ben bugün tek başıma takılacağım, diyorum 
Kızlar bunu okuyunca beni öldürürse de bana müstahak:))

Neyse sahile bir gittim offf off durabilene helal olsun:)
O benim biraz sandığım  rüzgar insanın iliklerine kadar donduruyor
Kış gelmiş de benim haberim yokmuş:)
Donarak ölsem de ben piknik sepetimi hazırlamışım vallahi keyfini çıkarmadan gitmem buradan, diyerek kendime tek kişilik güzel bir masa hazırladım:)

 Bu piknik sepetini görümcem görür görmez aklına geliyorum "Ayşegül'e göre bu" diyor ve sağ olsun hediye alıyor.Rengi tam benlik...Seviyorum görümcemi:)

 Arkadaki kedi bir rahat bırakmadı beni...

Çok bir şey yapmadım...Kendi zevkime göre Allah ne verdiyse.

 Çayımı içtim, yemeğimi yedim sıra amaca hizmet edeyim bari göstermelik de olsa azıcık ders yapayım dedim bilgisayarımı açtım.Birbirinden güzel müzikler eşliğinde 1 saat kadar ders çalıştım.
Siyah beyaz fotoğrafı renklendirme konusu ödevimizdi.
Ben kursun ikinci günü biyopsi olduğum için uygulamaya katılamamıştım.Notlarla idare etmeye çalıştım.Yakında bu konu hakkında da yazacağım inşallah.

2 saatlik piknik keyfi bir hayli üşümeme sebep olunca pılıyı pırtıyı toplayıp arabaya sığındım.Niyetim eve gitmekti ama manzara harika görünüyordu keyfini çıkarmak gerekirdi....

Neyse lafı uzattım

Akşam da kızlarla takılmayı planlıyorum:)
Konser mi olur, yoksa evde dedikodu mu yapılır Allah bilir

Ya nasip... der yine kaçarım bu ellerden:)

13 yorum:

  1. Beni çağırsan ben koşa koşa gelirdim :(

    Bende öyle bir kahve bir çikolata pikniği sanmıştım.
    Meğer bayağı donanımlı bir piknik olmuş bu :)

    Belli çok da güzel geçmiş. İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün inşallah nasip olur canım:)

      Yok, ben öyle piknik sepeti falan olmadan gidilen piknikleri, piknikten saymıyorum:)

      Eyvallah:)

      Sil
  2. :) ay amaaan! bu ne luxe bir piknik havasi !: piknik sepetinede bakin siz: havasindan da gecilmiyor, porselen tabaklar, efendim leptoplar kitap defterler vay be allah' da vermis de vermis masallah! : kisirlar,kahveler zebzeler ! yani daha ne olucak ? yerinde olmak isterdim Ays 'cim luxunun farkinda deyilsin :))
    bu arada fotoraf biriktirme isin nerlerde,bir ilerleme oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      Fotoğraf konusunda yüklenmeyi bekleyen fotoğraflar var ama ben gezmeden bir vakit bulabilirsem yarın akşama inşallah hepsini yüklemeye çalışacağım canım:)

      Sil
  3. tekrar geldim Ayse'cim senin davetiyeni vermeyi unutmusum ,kusurumu bagisla lutfen :)
    buyur :
    degerli Ays Gezginay :)
    studyo, ipekboceginde, bir mim filmin çekimide
    siz degerli izleyicileride davet etmekteyiz,
    lutfen miminizi almayi, kabul buyurunuz efendim :))
    saygilarimizla ! :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de normal olmak istemiyorum:)
    Alıp başımı pikniğe gitmek istiyorum.:)
    İmreniyorum sana Ayşegül,maşAllah ne hoş,ne güzel hayatın.
    Heran istediğin yere gidip,dilediğin manzarayı doya doya seyredebiliyorsun.
    Hayattaki en büyük şans,en büyük zenginlik bu!
    Daim olsun:)
    Piknik çantan da ne cici,görümceni ben de sevdim görmeden.
    Kısır çekti canım:)
    Kedi de cin mübarek:)
    Resimler desen zaten şaheser!
    Muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel birlikte gideliiim:)

      Görümcem benim için kız kardeşimden farksız
      Onun içinde ben öyleyim:)
      Severim kendisini:)

      Sil
  5. ays süpersin ne diyeyim işte insanın kendisiyle mutlu olması böyle birşey, bu arada photoshop kursunamı başladın ?? dersler ödevler ?? Ays benim fotoğraf kursu hala başlamadı ve ben artık fotoğraftan soğuyacağım :((( birde sana mail atacaktım bana mail adresini verirmisin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekta'cım hemen yazıyorum sana

      Kursu bence dert edinme zaten temel dersler dışında bir şey vermeyecekler sen pratik yapmadıkça orada aldığın bilgiler çok bir şey ifade etmeyecek.
      Bol bol bulduğun her fırsatta bence pratik yapmaya devam et canım.

      Sil
  6. tek başına piknik :)
    hiç denemedim aklımada gelmedi hiç açıkcası
    ama çok güzel bi fikir sevdim ben bunu..
    postunda anlatımında çok hoş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir tek başına kalmak güzel oluyor:)

      Ben zaman zaman piknik olmasa da tek başıma sahil kenarı veya ormana kaçıyorum iyi geliyor bana...

      Teşekkür ederim:)

      selamlarımla

      Sil
  7. çokk hoşş :))

    YanıtlaSil