10 Kasım 2012 Cumartesi

Hastane kapılarında sürünmeye devam...


Hastanelerde 2 haftalık sürünme sürecini geride bıraktım...
Etrafımdakileri izliyorum sürekli
Bence insanın durup kendine gelmesi için arada bir hastane, huzur evleri, mezarlıklar gibi yerleri ziyarete gitmesi gerekiyor
Nefis terbiyesi için oldukça faydalı olabilir diye düşünüyorum:)

Kanser hastaları,
Acıdan kıvranan insanlar,
İsyan edenler,
Şükredenler,
Çaresizlikten sabır sınırları düşenler,
Her şeye rağmen gülen, etrafına pozitif enerji dağıtan insanlar...
Her insan ayrı bir kitap oku oku bitmiyor...

Ben mi?
Garip bir ruh halinde ne denilirse asi ruhuma aykırı bir şekilde söz dinler oldum.
Yap denileni yapıyorum
Git denilen yere gidiyorum
Şansıma bütün doktorlarım melek gibi güler yüzlü, ilgili insanlar
Acaba buraya yazdıklarımı mı okudular:))

Geçenlerde troid usg aynı yerde çekilmeli diyerek daha önceki gittiğim özel hastaneye gittim
Benim doktor ayrılmış ama hadi buraya kadar geldim ne fark edecek başka doktor olsun dedim herhangi birine aldım randevumu ve girdim içeri
Doktor kabus gibi biri
Aramızda geçenleri anlatayım

Doktor; şikayetiniz nedir

Ben; takip edilmesi gereken troid ve safra kesesi polibim var 4 yıldır usg çektirmedim ihmal ettim bunun için geldim...

Doktor; senin midende ağrıyordur değil mi?

Ben; evet ağrıyor ama midemdeki sorunumu biliyorum size onun için gelmedim

Doktor;sizi muayene edelim o zaman

Ben doktorun dediklerini yapıyorum muayene ederken mideme eliyle bastırıyor canım yanıyor

Doktor; bak burası mide!!

sağ olun söylemeseniz bilmiyordum...

Doktor muayeneyi bitiriyor ve yüzüme bakıyor "sende kansızlıkta görünmüyor" diyor

Yahu ben yanlışlıkla doktor yerine müneccime mi geldim? diye düşünmeye başlıyorum

Zoraki usg istedi
Ama biliyorum troid için hormon testleri yapılması gerekiyor söylediğim halde yazmadı doktor.
USG için randevu almak için aşağıya indiğimde beni takip eden radyoloji uzmanı bayanın da hastaneden ayrıldığını öğrenince benim için o özel hastane sayfası kapandı.

Daha önce söylediğim bütün sözlerimi şimdilik geri alıyorum ve devlet hastanelerinin doktorlarının gözünü seveyim diyorum:))

Yüzüme bakıp "sende kansızlıkta görmüyorum ben" diyen doktora raporu götüresim var
Ciddi bir kansızlık çıktı sonuçlarda

Neyse önümüzdeki hafta da hastane kapılarında sürünmeye devam edeceğim.

Bu hafta nodül boyutları ve yapısı değiştiği için yeniden biyopsi olacağım

Salih, buna can mı dayanır, diye isyanlarda
Bu biyopsi ile 5. biyopsi yapılmış olacak
O biyopsi işlemini zor sanıyor
aramızda kalsın adı kötü ama işlem çok zor bir şey değil
Naz ve kapris yapma haklarımı bu bahaneyle kullanayım diyorum:)

İnsanın fikri neyse zikri de o oluyor

Benim günlerim hastanede geçinde doğal olarak zikrim de o yönde oluyor

Not; fotoğraf zor günlerimde yanımda olan dostlarımı temsil etmektedir...





5 yorum:

  1. CANIM BU ARA O ŞEHİR SENİN BU ŞEHİR BENİM GEZMEKDEN BLOGLARI GEZMEYE FIRSATIM OLMADI
    ÖNCELİKLE ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    YALNIZ ŞUNDAN EMİN OL HER GİTTİĞİM YERDE SENİN KULAKLARINI ÇINLATTIM
    GEZGİN OLSA İDİ BURALARIN NASIL RESMİNİ ÇEKERDİ DİYE ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  2. ''Yüzüme bakıp "sende kansızlıkta görmüyorum ben" diyen doktora raporu götüresim var
    Ciddi bir kansızlık çıktı sonuçlarda..''
    Bazen haberlerde neden dövdüler şu doktoru diye kızıp üzülüyorum..Bundan sonra karışmam da üzülmem de..:) Burası Türkiye herkesin haklı olduğu bir yer..

    Üzüntüyü bile esprili anlatabiliyorsunuz ya, bu da ayrı bir taktir konusu.Allah korktuklarınızdan emin, umduklarınıza nail eylesin..Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Haklısınız,bazı doktorlar insanı hasta ediyor gerçekten..!
    Ama bunu her mesleğe yaybilirsiniz..

    Sabır ve şifa diliyorum..:)

    YanıtlaSil
  4. Canım acil şifalar diliyorum..
    Hastane olayları acı,fakat senin satırlarına serpiştirdiğin gülen yüzler bu acıyı hafifletiyor.
    Rabbim tez zamanda sağlığına kavuştursun.
    Hiç ihtiyaç olmasın ama, olunca da karşına anlayışlı özverili doktorlar çıksın hep..
    Doktorlar beni korkutur genelde.
    Ama senin anlattığın doktora bi gözükesim geldi benim de:)
    Ne derler,muhteç etmesin Allah,eksik de..
    Yeniden bol bol şifalar diliyorum canım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. Sabır ve şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil