1 Kasım 2012 Perşembe

Hatasız Kul Olmaz!


Dün kızlar aradı akşam buluşuyoruz diye haber ettiler.
Öyle son dakika haberleriyle çıkıp gelemeyecek kadar yoğun bir insanım. Üzgünüm önceden haber edeydiniz gelemem, diye gıcıklık yaptım:)
İşin aslı akşama misafirim geliyordu erteleme şansımda yoktu.Ben ocağın başında misafir için hazırlık yaparken beklediğimiz misafirden telefon geldi.Eltisinin babası vefat etmiş gelemiyoruz, diye haber veriyordu.Kızları aradım nerede buluştuklarını öğrendim.Yemekten sonra soluğu doğruca sahilde aldım.Geç saate kadar oturduk sohbet ettik.Bazen hüzünlendik...Bazen güldük..Çokça da dedikodu yaptık:))
Kızlarla vakit geçirmenin belkide en güzel yanı kendimizle öyle meşgulüz ki başkasının dedikodusunu yapmaya zamanımızın kalmamasıdır...

Benim ömrüm aşık Veysel misali "dost dost" diye tüketildiği için dostluk benim hayatımın en önemli yerinde duruyor.Bundandır sık sık dostluktan bahsetmem...

Seni yargılamayan, suçlamayan ama aynı zamanda hatalarını, yanlışlarını çekinmeden yüzüne söyleyen bir dosta günümüzde sahip olmak çok zor...Bazen birbirimizi deliye çevirsek de kıymetliler benim için.

Dün akşam kızlara, bugüne kadar hata yapmadan yaşamaya çalıştım ama şimdi hata yapma hakkımı kullanacağım, dedim:)
Aslında bu öylesine takılmak için söylenmiş bir sözdü
Düşününce çok derinlere gittim...

İnsan olmanın doğasında vardı hata yapmak
Geçenlerde bir kitapta okumuştum eğer insanoğlu sıfır hata yapsaydı Allah bütün insanlığı yok eder yerine hata yapan yeni varlıklar yaratırdı, diyordu
Bu kitap çok kıymetli birinin hatırası olarak duruyor kitaplıkta
Kardeşime hediye edilmiş, edilirken de "sakın ablana verme" uyarısında bulunulmuş ama buna rağmen bana ulaşmış bir kitap....İnşallah bu haftayı da atlatırsam okumaya devam edeceğim...Okudukça bu kıymetli kitaptan da notları paylaşmayı isterim....

Ben hatalar yaptım.... almam gereken dersleri aldım... kiminde pişmanlıktan ölüp bittim, kiminde amaan boşver olması gerektiği için oldu bitti deyip umursamadım bile
Ama hala "büyük hatalar yapma" hakkımı saklı tutuyorum:)
Biliyorum ki bu hayatta önemli olan sıfır hatasız bir ömür yaşamak değil
Hatalar yapıp o hatalardan alman gerekeni alıp yücelmeyi bilmektir önemli olan...

Hatalarımda, yanlışlarımda bütün uyuz ve gıcık davranışlarımda kahrımı çekeceklerini bildiğim dostların varlığı hayatımın zenginliklerinden...
Hep böyle sevgiyle, muhabbetle, samimi kalın canlar...

Sevgiyle sarıp  sarmalandığınız güzel bir gün geçirirsiniz inşallah

Bugün benim yolum yine hastane kapılarından geçiyor:)

1 yorum:

  1. Hatalarımız,deneyimlerimizin de temel kaynağıdır..
    Hata yapmaktan korkmamak gerekir..

    YanıtlaSil