22 Kasım 2012 Perşembe

Sen Hayatımdasın ya Bundan Böyle Benim İçim Acı Tutar Mı?



Bilirsin hassasımdır konu sen olunca
Gözlerindeki bereketli toprakta açmak gibisi var mı
Sen hayatımdasın ya bundan böyle benim içim acı tutar mı
Varlığın öyle bir sevinç ki 
Dertlerimi sayfa sayfa savurdum mümkünse gelmesin yenisi
Gel saklanalım hiç bir ayrılık bulmasın bizi

Bu şarkıyı ilk dinlediğim günden beri hayatımın tatlı "cadısı" için söylüyorum:)


Cumartesi günü tatlı "cadının" doğum günü
Biz bu akşam kutlamaya karar verdik ve bende bir araya geldik
Memleketten gelenlerle sofra hazırladım

Kızlar kapıdan içeri bir girdiler her ikisininde üzerinde kırmızı!
Ah ben bileydim masayı da kırmızılarla donatırdım:)
Pembeler konsepte  pek uymadı ama son anda değiştirmekte mümkün olmayınca pembeli,mor ve kırmızılı renklerin hakim olduğu bir masada bol muhabbetli, müzikli, eğlenceli vakit geçirdik.


Tatlı cadım,
Çılgın feministim,
İyi ki Meryem teyze seni doğurmuş
İyi ki 15 yıl önce bir kış günü gelip girmişsin hayatıma
Sen olmasan ben kiminle sürekli didişecek, tartışacaktım:)

Yol arkadaşım, sırdaşım,
Çilek kokulu güzelliklerin daim olduğu,
"yarın ne giyeceğim ya?" sorularının olmadığı,
Yeni lezzetleri, mekanları beraber keşfedeceğimiz,
Birlikte gülüp eğleneceğimiz,
Şarkıları yine hep birlikte söyleyeceğimiz,
Çok çok mutlu olacağın bir yıl diliyorum sana
Güzel yüzünden gülücüklerin eksilmesin canım

İYİ Kİ DOĞDUN Melike'm!!!







11 yorum:

  1. yakınınızın doğum günü kutlu olsun, ayrıca sofra harika görünüyor, hele ki çilekli pasta ye beni diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekta'cım çok sağ olasın

      Pastayı ben yemedim ama yiyenlerin yalancısı olarak diyebilirim ki uzaktan sevmek aşkların en güzeliymiş:)

      Sil
  2. masa cok guzel görünüyor pastaya da bayıldım :)) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yakınlarınız mutlu uzun bir ömür yaşar inşallah. Pasta süper..

    Not: fotoları aldınmı?..

    YanıtlaSil
  4. Mupmutlu Yıllar ;-) harika bir masa hazırlamışsın !
    Tatlı cadı na sevgiler ;-)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah maşallah ne de marifetliymişsiniz nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  6. Genel olarak genlerime işlemiş tembellik
    Arada bir sıkılıp böyle hamaratlık yapıyorum
    Fotoğrafla belgeleyince herkesin hafızasında hamarat biri olarak kalıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle kendinize haksızlık etmeyin :)
      arada sırada tembellik iyi oluyor :)

      Sil