6 Kasım 2012 Salı

Öl Deseydin Ölmez Miydim?



Bir kaç ay önce tesadüfen bu videodan haberdar olmuştum
Bugün yine tesadüfen ansızın çıktı karşıma

Aynı türküyü bir kaç sanatçıdan daha dinledim ama Özcan Deniz'in yorumu bir başka güzel
Özcan, Türk halk müziği albümü yapsın kimse almasa da hepsini ben alırım söz:))

Özcan Deniz'den söz açılmışken son albümündeki "yapmak lazım" şarkısını sayemde bütün arkadaşlarım ezberledi:)
Allah için söz ve yorum çok iyi olmuş.... yazmadan geçmeyeyim dedim:)




11 yorum:

  1. Bu Türkü çok güzel ben sadece Özcan denizden dinledim çünkü gençlik aşkımdı kendileri :D
    Lisede ah ne kartpostallarını biriktirirdim ama sonra niye geçti bilmiyorum seviyorumda aşk bitti :D Son şarkıda güzelmiş çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özarslan'da söylüyor... ondanda dinledim ama daha çok Özcan'ın yorumunu beğeniyorum:)

      Sil
  2. Nasıl duygulandım..
    Normalde çok dinlemem ama,ruhuma iyi geldi,aldı götürdü beni..
    Yapmak lazım şarkısını dinlicem,şunu iyice dinleyim de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türküler candır benim için

      Ayrım yapmadan yüreğime dokunan her türlü müziği dinlerim ama türkülerin yeri ayrıdır bende...

      Sil
  3. ays hanım dediğiniz şarkının sözleri berbat, hatta berbat ötesi, söyleyene de övene de tevbe gerektirecek kadar..Lütfen baştan sona okuyunuz sözleri..
    mesela bir örnek vereyim önce ''Diz çöküp önünde secde
    Kıl deseydin,kılmaz mıydım ''

    Be hey vicdansız yüreksiz
    Öl deseydin ölmez miydim
    Sen efendi ben de köle
    Ol deseydin olmaz mıydım

    Tutuşurdum ateşinle
    Ölürdüm senin uğrunda
    Diz çöküp önünde secde
    Kıl deseydin,kılmaz mıydım

    Gerek yoktu yanmalara
    Yanıp da kül olmalara
    Benim için Ummanlara
    Dal deseydin dalmaz mıydım
    Bilirsin sevdandır ahtım
    Ne taç isterim,ne tahtım
    Yüreğimde bin yıl mahkum
    Kal deseydin kalmaz mıydım

    Yanardım yanardağ gibi
    Püskürürdüm lavlar gibi
    Sonbaharda yaprak gibi
    Sol deydin solmaz mıydım

    Şansım ayrılıktan yana
    Kül olmuşum yana yana
    Erkan yoksulu sen bana
    Kul deseydin olmaz mıydım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat bey,
      Yorumunuza katılmamak elde değil
      ama... diye başlayan bir savunma yapabilir miyim:)

      Selamlar

      Sil
  4. genelde dinlerim böyle biri bi klip paylaştıgında. ama hatır için özcan deniz dinleyemiyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, anladım Özcan sevmiyorsun ama bir kez olsun dinleseydin hatır için:)

      Sil
  5. Bu arada Fotograf kampanyamızın duyurusunu yaptım arkadaşım. Bence beni ziyarete gel ve eklemek istediğin bir durum varmı söyle olurmu canım..Sevgiler. Beklerim..

    YanıtlaSil
  6. NE HİKMETTİR Kİ İLK DEFA DİNLİYORUM AMA ÇOK GÜZELMİŞ
    BELKİDE DİİNLEDİM FARK ETMEDİM
    YÜREĞİNE SAĞLIK
    ÇOK DUYGULANDIRDI BENİ

    YanıtlaSil