16 Kasım 2012 Cuma

Kaçıyorum....


Bugünü bencillik yapıp sadece kendime ayırıyorum

Tek başıma bir kaçamak için hazırlık yapıyorum

Bir kaç saatlik keyifli bir kaçış ruhumu dinlendirecek
Günlerdir bitirmem gereken ama bir türlü bitiremediğim işlerimi toparlamam için böyle bir kaçışa ihtiyacım vardı.

Oysa arkadaşlarımın da şuan yardımıma ihtiyacı var ama ben sabah uyandığımda çoktan bu kaçışı planlamıştım.
Çok mu kötü bir insanım?
Değilim aslında
ama niye iç sesim susmuyor kendimi bencillik ettiğim için kötü hissettiriyor?

Nereye ve niye kaçtığımı burada paylaşacağım her zamanki gibi
Okumadıklarını düşüneceğim sonra şeytan yönlendirecek bu sayfaya arkadaşlarımı
Sonra evlere şenlik:))



4 yorum:

  1. ama bu kaçışlar olmasa, ruhunuz dinlenmese zaten bir faydanız dokunmaz ki sevdiklerinize. umarım iyi gelir kaçışınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı, gerçekten çok iyi geldi, ihtiyacım varmış:)

      sevgilerimle..

      Sil
  2. gene neyin peşindesin acaba!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruhumu dinlendirme peşindeydim de rüzgar sağ olsun pek izin vermedi buna:)

      Sil