15 Kasım 2012 Perşembe

Dostlarla Geçen Güzel Bir Gün

 Her zaman ben Cumhur'u bekletirdim bugün tam bir saat o bizi bekletti...Beklediği günlere sayıp sesimi çıkarmadım:))

 Mine, Cumhur ve ben buluşunca önce biraz mağazaları gezdik işlerimizi hallettik sonra soluğu doğru Sultanahmet köftecisinde aldık....

 Köfteciden çıktık kahvelerimizi Türk Ocağında dost muhabbeti eşliğinde yudumladık....

 Oturduğumuz yerden etrafımızdaki insanları çektik....



 Çay servisi yapan garsondan rica ettik ışıkta bize yardımcı olmasını istedik baktık başarılı değil duruma Cumhur el koydu....Geçti bize çaylarla poz verdi:)
Yarım saat sonra ancak yeter dedik o zamana çaylarımız çoktan buz gibi olmuştu...
 Kahve ve çay keyfinden sonra kendimizi Sultanahmet sokaklarında bulduk....
 İstikamet küçük ayafosya camisiydi....Hem yürüdük hem fotoğraf çektik..Muhabbetimiz her yerde daim oldu...
 Bizimkilere "sizin Kuzguncuk fotoğrafınız en sık görüntülenen fotoğraflar arasında blog da "deyince benim bloğumdan haberdar oldular:) oysa ben daha önce bir kaç kez sayfamda link paylaşmıştım.Cumhur yine müzik paylaştım sanıp bakmamış bile:)


Ayasofya camisine ulaştığımızda bu sevimli tavşancık karşıladı beni...

 Sedefkar Ahmet beye selam edelim diye gittik yanına o tanımadı bile bizi çok gücendim:))Bu köşeyi çok beğendim...
 Cami avlusundaki el sanatlarından...

 Kapanışı Cumhur kardeşimle yapmak nasip oldu...Çünkü en son bu fotoğrafı çekmişim:)

Benim sokaklarda olduğumu duyan ahali "sen hasta değil misin?" diye soruyor
Allah var eve dönerken makinenin ağırlığından biyopsi yapılan taraf bayağı ağrıyordu ama olsun o kadarıda

Karşıya hem dostlarla keyifli vakit geçirmek için hemde baskı almam gereken fotoğraflar için geçmiştim.
Güzel bir gün oldu çok şükür....
Yarın akşamda inşallah başka dostlarla müzik ziyafeti çekeceğiz:)

Dost muhabbetlerinin eksik olmadığı, mutluluğun ve huzurun yüreğinize sağanak olup yağdığı güzel günleri yaşamak dileğiyle....



12 yorum:

  1. Keyfin sağlığın daim olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağ olasın
      Sabahtan beri Oğuz Boran dinliyorum ve her dinlediğimde sen aklıma geliyorsun:)

      Sil
  2. Canım arkadaşım ne güzel bir günmüş. Bayıldım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah her günümüz böyle geçer
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Çay fotoğrafına bayıldımmm. Harikaaaa :) Evde çayın dumanını çekmeye çalışıyorum ikidir bir türlü olmuyor. Ters ışık lazım değil mi? Burada ışık sol üstten mi geliyor? Koldaki yansımaya göre anlamaya çalışıyorum. Ben yana yapay ışık kaynağı koyup çekmeye çalışıyorum arka planın da biraz koyu olması gerekiyor galiba.Tüyo verir misin birazcık? Işık konusunda çok yetersizim henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen, ışık sağ taraftan geliyordu canım.

      İç mekanda hemen denemeler yaptım ama maalesef bu fotoğraftaki gibi etkili olmadı.

      Eğer imkanın varsa güneşli bir gün balkonda denemeler yapmanı tavsiye ederim.
      Arka plana alan derinliği uyguladığında herhangi bir fona gerek kalmaz.Dışarıda da yine yanal ışık kullanarak detayları belirginleştirebilirsin

      Bu fotoğrafın değerlerini yazayım

      f/4
      poz süresi 1/800 sn
      Iso-500
      Pozlandırma dengesi; -0.7
      Odak uzunluğu 85 mm

      İç mekan için bir araştırayım belki işe yarar bir bilgi bulabilirim:)


      Sil
    2. çok teşekkürler :) balkonda denicem bir de sağol :)

      Sil
  4. ne güzel günmüş, sultanahemtin bambaşka bir büyüsü var, keyifli günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her daim güzel:)

      İnşallah bir gün sende katılırsın bize:)

      Sil
  5. inşallah çok isterim :)

    YanıtlaSil