6 Kasım 2012 Salı

Yedigöller-2



Bugünkü ruh halime de fotoğraflara da en uygun müzik Secret Garden'in bu büyülü eseridir....

Kelimelerimi tükettim bugün
Sözü fotoğraflara bırakıyorum:)

ve yine dayanamayıp geliyorum ufakta olsa bir şeyler söyleyeyim diyorum:)

Son fotoğrafı facebookta paylaştığımda Ömür'üm şu yorumu yapmış "studyo cekimi gibi olmus naaptin kizim sen yaaa gunduz cekip gece gorunumu yararion editine gurban bacinmmmm" sabahın erken saatinde böyle bir yorumla karşılaşmak güzeldi...
Photoshop bilmiyorum belki bilsem daha iyi şeyler yapabilirim ama ben bilmediğim için ne üzülüyorum ne gocunuyorum.Bana göre maharet photoshop ile harikalar yapmak değil çekerken işini halletmekten geçmekte.Kontrast, netlik, ve renk eğrisinde bir iki müdahale dışında bir şey yapmadan fotoğrafı sunmak bana keyif veriyor:)

İyi seyirler:)






















12 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar...Mantarlara bayıldım...
    Deklanşöre basan parmağına,vizörden bakan gözüne sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım fotoğraflara, gerçekten hepsi birbirinden harika.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hasta olacağım bir post daha...

    Ama merak ettiğim bir şey var. Bu fotoğrafları çekmek için mi geziyorsun? Yoksa gezdikçe mi çekiyorsun? :))

    Son iki post'a tekrar bakmam gerekiyor. Yavaş yavaş, Sindire sindire...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafa tutkuyla bağlandığınızda onsuz yapılan bütün geziler anlamını kaybediyor.
      Fotoğraf ve gezmek ikisi ayrılmaz bir ikili benim için:)

      Sil
  4. yok böyle birşey harika fotoğraflar, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Aysegul'cum bu muhtesem fotoraflari gordukce bir heycanlaniyorum bir heycanlaniyorum bilemezsin :)) fotoraf deyil tam bekledigim gibi her biri birer sanat eseri !beklentilerimin ustunde : waow !
    Ayrica Bolu fotoraflarina hayran oldum!
    Malesef ben facebook'la bir alakam yok onun için orada yorum yapamiyorum,onun için ben yrumlarimi burayaa birakicam .
    haa, bu arada arkadaslar once bloglarinda fotoraflarini yayinlayip ,sonra sana bildirip senin gelip almani daha kolay buluyorlar sen ne dersin ? ayni Porselen cay saati etkinligi gibi daha dogrusu !
    cevabini bize bildirirsen menmun olurum :)
    sevgiler canimcim ;)) harikasin !

    YanıtlaSil
  7. Denklanşörüne sağlık e mi :)

    YanıtlaSil