12 Kasım 2012 Pazartesi

Çifte Kavrulmuş Ekmekler

 Dün akşam Banu'nun İzmir'den gelen halasını ziyarete gittik..Keyifli geçen saatlerden sonra tilki misali kürkçü dükkanına dönerken arabaya yakıt almak için girdiğim benzinlikte ne zamandır gördüğüm ama bir türlü almaya cesaret edemediğim ekmekleri tadımlık olarak tezgah üzerine koyduklarını gördüm.Tadına bakmamla 3-4 çeşit ekmek paketini almam bir oldu.
Eve kadar sabredemedim arabada yemeye başladım:)
Domatesli ve soğanlısını -karışık kızartma diye geçiyor sanırım- çok beğendim
Sebzeli olanda güzeldi ama soğanlıdan sonra yemek doğru bir tercih değildi...
Tek kötü tarafı yemeye başladıktan sonra kendinize dur demekte zorlanıyor olmanız
Cips gibi tüketme ihtiyacı duyuyorsunuz...
İtalyanlar işi biliyor:)

Bakalım bizim Türk girişimciler ne zaman kızarmış ekmek sektörüne el atacaklar...

fotoğraf; buradan

8 yorum:

  1. Ben hatırlıyorum Türkler de yapmıştı. Bir kere almıştık. Şimdilerde hiç görmüyorum marketlerde. Sanırım pek talep olmadı. Bir kaç çeşidi vardı onun da. Markasını vs hatırlamıyordum ama googleda aradım.

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=7901192


    Bir de şu varmış. Bunu hiç almadım. Sarımsaklı ürünler pek tercihim değildir.

    http://www.agaclar.net/forum/attachments/aperatifler-corbalar-salatalar-soslar/332465d1347967889-ekmekcipsi.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberi okudum da ciddi bir yatırım yapılmış ve talep olmayıp kaldırılmış olma ihtimaline bile üzüldüm....

      atıştırmalık olarak oysa güzel bir tat benim için:)

      Sil
  2. Canım benim fotoları nasıl toplayacağını bir yayın hazırla ve duyur istersen. Bizde başlayalım sana Türkiyem Objektiflerde fotoları göndermeye..Sevgiler..

    Ha bu arada ekmekler harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ben bugün yazayım.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Reklam için ne ödediler size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça yüksek bir meblağ ödediler şimdi burada yazmayayım:))

      İtalya'ya davet ettiler fabrikayı ziyaret edeceğim - hayal bu ya her yere gidilir-:))

      Sil
  4. Afiyet bal şeker olsun canım...

    YanıtlaSil