16 Kasım 2012 Cuma

Serkan Çağrı Konseri


Yine ben:)

Bir kaç gün önce Sevinç mesaj göndermişti Serkan Çağrı konserine gidelim, diyordu.
Geçen aylarda Serkan Çağrı'yı ilk kez Cumhur'dan duymuştum.Konserine gidelim ekip olarak demişti de ben gitmemiştim.Daha önce hiç Serkan Çağrı dinlememişim ama sırf Sevinç ile görüşebilmek için konser davetine olur dedim...
Sevinç işlerinin uzadığını eve geç gideceğini konsere gelip gelmeme durumunun belli olmadığını haber verdiğinde bende hemen kızlarla buluşma planları yaptım.
Saat 8 de Melike gelip beni alacak başka bir arkadaşımıza gidecektik.
Aradım Melike'yi yapı marketlerinde işim olduğunu ben kendilerine sonradan katılacağımı söyledim.
Markete girmem-çıkmam toplam 10 dakika sürmedi.
Baktım konserin başlama saati gelmiş marketten çıktığım gibi soluğu konserde aldım:)))
Cumhur'a mesaj gönderdim konseri haber verdim "yok artık!!" diye cevap vermiş:)

İlk şarkıda Melike'yi aradım dinlettim o da"Konsere mi gittin seen? Çılgınsııın!!!!" diye cevap yazmış:)

Haklı... kendileri ile buluşacağımı sanıyordu:)))


Geleyim konsere

MUHTEŞEMDİ!!!

Serkan Çağrı'ya hayran kaldım.
İnşallah bu mütevazi, beyefendi kişiliğini hiç bir zaman kaybetmez.
Çok samimi bir ortam vardı
Davullarla, alkışlarla, seyircilerin solistliğini yaptığı çok güzel bir konser oldu.

Çıkışta Cumhur'u aradım bir gün cümbür cemaat Serkan Çağrı konserine gitmeye karar verdik.
Sevinç ve Mine'nin henüz bu karardan haberleri yok ama itiraz edecek halleri de yok:)

Konser sonrası bu seferde soluğu kızların yanında aldım:))

Nefis bir kivili kek nasibimde varmış
Onu yedim, kısada olsa sohbetimizi edip nihayet kürkçü dükkanına dönebildim:)

Sabaha Allah kerim
Bakalım günün ilk ışıklarını nerede karşılamak nasip olacak - Salih ile gün doğmadan dışarı çıkma planımız var-

Ruhunuzun dinlendiği, güzelliklerin gönlünüze sağanak olup yağdığı bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....

4 yorum:

  1. Seni tebrik ederim Ayşegül, ben konser üresi boyunca evde Serkan Çağrı sayıkladım. eve vardığımda saat 19'a geliyordu. bütün gün dışarıda olunca millet konser fikrine trip yaptı. birazda yorgunluk beni caydırdı, ve bugün yatıyorum sabahtan beri... beni millet değil hastalığın sinyalleri tutmuş aslında. Yoksa ben istedim mi, giderim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke sende olsaydın canım ne iyi olurdu.
      Seni aramıştım ama kapalıydı telefonun:)

      Sil
  2. Serkan Çağrı konserine gitmiştim çok güzel gerçekten, iyi pazarlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğu'm katılıyorum sana:)

      Güzel bir hafta sonu diliyorum canım

      Sil